تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تابلوی بورس: جان سختی شاخص کل برای حفظ کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار

بیشترین افزایش قیمت امروز به نمادهای بورس، وسیلام، خاهن، کاما، وآذر، سیلام و قثابت تعلق داشت و نماد‌های ونیرو، غپاک، انرژی ۳، ثشاهد، رکیش، ثنوسا و وتوصا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر: ۷۲۹۱۶
۱۴:۲۹ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: جان سختی شاخص کل برای حفظ کانال یکی میلیون و ۵۰۰ هزار

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: به نظر می‌رسد شاخص کل قصد از دست دادن کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار را ندارد. امروز پس از دو روز ریزش، شاخص کل با ۲۴ هزار و ۵۲۵ واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز که وضعیت کلی بازار را بهتر نمایش می‌دهد با ۵ هزار و ۳۵۳ واحد رشد به کانال ۴۰۰ هزار بازگشت.


امروز نماد‌های فارس، وبملت، بورس، وغدیر، خودرو، اخابر و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و خودرو، وبملت، فولاد، فملی، فولاد، پترول، خساپا و وتجارت بیشترین بیننده را داشتند. بیشترین افزایش قیمت امروز به بورس، وسیلام، خاهن، کاما، وآذر، سیلام و قثابت تعلق داشت و نماد‌های ونیرو، غپاک، انرژی ۳، ثشاهد، رکیش، ثنوسا و وتوصا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.


بیشترین افزایش آخرین قیمت پایانی به بکام، خلنت، قنیشا، مرقام، ثشرق، شدوص و وسمرکز مربوط بود و نماد‌های چفیبر، پدرخش، قمرو، لخزر، خچرخش، فمراد، کساپا بیشترین کاهش آخرین قیمت پایانی را داشتند. نماد‌های وملی، ثشاهد، لپارس، انرژی ۳، کسعدی، تپمپی و غنوس به ترتیب صدرنشین برترین عرضه‌ها بودند و خودرو، سیتا، سفارس، کاما، خساپا، شیران و وبملت برترین تقاضا را داشتند.


بیشترین افزایش ارزش بازار عبارت بود از: فارس، وبملت، بورس، وغدیر، خودرو، اخابر و پارسان. بیشترین کاهش ارزش بازار نیز به ونیرو، انرژی ۳، پترول، پاکشو، ثشاهد، شفن و معادن تعلق داشت. بیشترین ارزش معامله به دارا یکم، پترول، فولاد، شبندر، وبصادر، فملی و وتجارت مربوط بود و بیشترین حجم معامله نیز عبارت بود از: وتجارت، وبصادر، پترول، کمند، فولاد، وبملت و خودرو.


در بازار سبزپوش امروز، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۲۹ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۸۷۷ رسید. بپاس، شگویا، دی، ذوب، هرمز، زاگرس و ومهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و دی، ذوب، شگویا، صبا، آریا، کرمان و زاگرس بیشترین بیننده را داشتند. برترین تقاضا‌ها در فرابورس به ترتیب عبارت بود از: دی، توریل، ذوب، کرمان، مادیرا، اعتماد و اپرداز. برترین عرضه‌ها در فرابورس نیز به ثعمرا، اعتماد، فولای، زنگان، تبرک، قاسم و ثغرب مربوط بود.


امروز نیز ناظر بازار در خصوص سهام عدالت اطلاعیه‌ای صادر کرد. در اطلاعیه مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران آمده است: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز می‌باشد.


امروز نماد‌های دفارا ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و وصنا ۱ و وبصادر ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند. همچنین در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های تولیدی و صنعتی درخشان تهران (پدرخش) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی، صنایع سیمان دشتستان (سدشت) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره متوقف خواهند شد. امروز نماد‌های خاهن و کپشیر نیز باز بازگشایی شدند.


مدیر عملیات بازار فرابورس ایران در پیامی از آغاز سفارش گیری و انجام معاملات در برخی از نماد‌های فرابورس ایران خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: آغاز دوره سفارش گیری در نماد‌های و (وسپهر ۱) و (بپیوند ۱) و (آریا ۱) و (بصبا ۱) و (کلر ۱) و (گدنا ۱) و (بگیلان ۱) و (فروی ۱) و (زملارد ۱) و (وپویا ۱) و (رافزا ۱) و (ساوه ۱) و (شصدف ۱) و (شصدفح ۱) و (صبا ۱) و (صباح ۱) و (شاروم ۱) و (پیزد ۱) از ساعت ۱۳:۵۵ به مدت ۱۰ دقیقه و شروع معاملات راس ساعت ۱۴:۰۵ خواهد بود. لازم به تاکید است زمان اتمام جلسه معاملاتی امروز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


مدیر عملیات بازار فرابورس ایران در اطلاعیه‌ای دیگر آورده است: آغاز دوره سفارش گیری در بازار ابزار‌های نوین مالی به جز اسناد خزانه اسلامی و صندوق‌های قابل معامله از ساعت ۱۲:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه و شروع معاملات راس ساعت ۱۳:۰۰ خواهد بود. لازم به تاکید است زمان اتمام جلسه معاملاتی امروز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۱۵ متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
محمد
|
Germany
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
1
سلام دوستان
هرکس کارگزاری آگاه داره،لطفا بره توی باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه در قسمت معرفی معرف میتونید کد GH1471 را بزنید و از ۱۵ درصد تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار بشین.و هم ۴۰۰ امتیاز جایزه بگیرید.
لینک مستقیم برای ثبت نام:
https://bashgah.com/#!/register?reageantid=GH1471
ممنون
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی