تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تماس تلفنی حناچی با شهروندان برای رفع مشکلات

شهردار تهران صبح امروز از طریق سامانه ۱۸۸۸ با مردم تهران صحبت کرد.

کد خبر: ۷۲۸۸۶
۱۰:۳۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹
تماس تلفنی حناچی با شهروندان برای رفع مشکلات
 
دیدارنیوز - پیروز حناچی صبح امروز،شخصا به تماس های تلفنی شهروندان به سامانه ۱۸۸۸ پاسخ داد و از نزدیک در جریان مشکلات شهری مردم قرار گرفت.

وی که از ساعت۸:۳۰ پاسخگوی سوالات و درخواست های شهروندان بود، بعد از شنیدن مشکلات و درخواست ها، موضوعات را به معاونینش ارجاع می داد و در پایان در مورد این اقدامش گفت: سامانه  ۱۳۷ و ۱۸۸۸ نقطه اتصال مستقیم ما با مردم هستند که شهروندان می توانند مشکلات و درخواست های خود را از این طریق به ما منتقل کنند.

شهردار تهران با تاکید بر بررسی دقیق و دوره ای گزارشات مردمی گفت: معتقدیم که نشان دادن به موقع و عکس العمل به گزارشات مردمی می تواند ما را در پیشبرد اهدافمان یاری کند.

وی افزود: گزارشات مردمی برای ما بسیار مهم است به گونه ای که هر چند جلسه یکبار در شورای معاونین گزارش های مردمی و نحوه پاسخگویی به آنها را بررسی کرده و به مناطق ضعیف در این حوزه تذکر می دهیم و تصمیمات مختلف در  زمینه حل مشکلات اخذ می شود.

حناچی پاسخگویی و بررسی گزارشات مردمی را یک سنت حسنه نامید و افزود: سعی می کنیم که این رویه تضعیف نشود و حتی همکاران ما به دنبال تدوین لوایحی با اتکا به گزارشات مردمی هستند که تحت عنوان قانون سود گزارشات بررسی شود.

شهردار تهران در مورد نوع تماس های مردمی در جلسه امروز گفت: شهروندان مشکلات و دغدغه های خود در حوزه املاک در طرح، مسائل حمل ونقلی ، اجرای احکام و آرا ماده ۱۰۰ و... را مطرح کردند که موضوع را برای بررسی بیشتر به معاونین مربوطه ارجاع دادیم.

وی در مورد لایحه پیشنهادی شهرداری تهران مبنی بر افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مترو که اخیرا تقدیم شورای شهر شده نیز توضیح داد:۶۰ درصد خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی در اختیار بخش خصوصی است و  ما نمی توانیم زور بگوییم  که افزایش قیمت نداشته باشید آنهم در شرایطی که همه خدمات افزایش قیمت داشته است اما اینکه افزایش چقدر باشد؟ قانون اعلام کرده که این موضوع باید در شورای شهر بررسی شده و تعرفه ها بعد از تصویب نیز مسیر فرمانداری را  طی می کنند، اما دقت داشته باشید که وقتی همه هزینه ها زیاد می شود و ما هم منابعی برای ارائه یارانه و  سوبسید بیشتر به بخش خصوصی را نداریم؛ نمی توانیم اجازه دهیم که فاصله ها و گپ ایجاد شده، بیشتر شود.

وی با بیان اینکه معمولا دولت یا با تاخیر کمک می کنید یا کمک نمی کند، افزود: ما در شهرداری تهران محلی برای ارائه کمک بیشتر نداریم و تلاش مان این است که فاصله بین دخل و خرج ناوگان عمیق نشود.

حناچی در پاسخ به این سوال که آیا دولت یارانه حمل و نقل را پرداخت کرده یا نه ؟ افزود: در این چندماهه اخیر چیزی دریافت نکردیم اما دولت معمولا چندسال یکبار یارانه خود را می پردازد، اما همواره  دولت عقبتر از شهرداریها است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی