تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
پوشش ویژه دیدار از انتخابات آمریکا

سردرگمی رسانه‌ها در مورد سلامتی ترامپ

وضعیت ترامپ با اخبار مختلف هنوز نامشخص است، البته گفته می‌شود او امروز به کاخ سفید برخواهد گشت.

کد خبر: ۷۲۸۵۴
۱۸:۵۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
دیدارنیوزـ پرستو بهرامی راد: اخبار ضد و نقیض در مورد بیماری ترامپ همه را گیج کرده است. از طرف دیگر بستری شدن او انتخابات آمریکا را از تب و تاب نیز انداخته است.
 
 
گزارش یک دقیقه‌ای آخرین تحولات آمریکا را این جا ببینید
 
 

طبق گزارش فاکس نیوز، دکتر برایان گاریبالدی، عضو تیم معالج ترامپ گفته است: «رئیس جمهوری می‌تواند دوشنبه از بیمارستان مرخص شود. در دو روز گذشته دو بار دچار کاهش اکسیژن‌رسانی شده است؛ یک بار به زیر ۹۴ و یک بار به زیر ۹۳ درصد.» او درباره نتیجه اسکن قفسه سینه ترامپ توضیحی نداد، اما اینکه دگزامتازون تجویز شده می‌تواند احتمال مشکل ریوی را مطرح کند.  ترامپ در یک پیام ویدئویی در توئیتر خود گفته است، برای هوادارانش که بیرون بیمارستان جمع شده‌اند یک سورپریز کوچک دارد. دقایقی بعد او از بیمارستان خارج شد و سوار بر خودرو خود با طرفدارانش در اطراف بیمارستان دیدار کرد. این اقدام تبلیغاتی انتقاد‌های زیادی برانگیخت. شبکه خبری سی‌ان‌ان نیز این رفتار دونالد ترامپ در کارزار انتخاباتی را پرسش برانگیز خواند، چون او با این اقدام جان راننده این خودرو و همچنین بادی‌گاردخود را به خطر انداخته است.

در سه روز گذشته به نقل از مقام‌های مطلع گزارش‌های ضد و نقیضی در باره وضعیت بیماری ترامپ منتشر شده است. ترامپ ۷۴ سال دارد و از افراد چاق به حساب می‌آید و از نظر آسیب پذیری مقابل کرونا در معرض خطر بالا قرار دارد. بیماری دونالد ترامپ جدی‌ترین مشکل سلامت برای یک رئیس جمهوری ایالات متحده از زمان تیراندازی به رونالد ریگان در ۱۹۸۱ است.

پای افشاگری‌ها به بیماری ترامپ هم باز شده است. روزنامه وال‌استریت ژورنال با انتشار گزارشی از سکوت ترامپ درباره نتیجه مثبت نخستین تست کرونا خود خبر داد. همچنین با اینکه نتیجه تست مثبت بوده، در برنامه فاکس‌نیوز حضور یافته است. طبق گزارش مجله ونیتی فر، ترامپ از مرگ می‌ترسد و علناً سوال کرده آیا کرونا او را می‌کشد.

از سوی دیگر، مارک میدوز، رئیس کارکنان کاخ سفید در بیرون از بیمارستان والتر رید"واشنگتن که دونالد ترامپ برای درمان کرونا در آنجا بستری است، در بین هواداران ترامپ پاکت سیگار رایگان توزیع کرده است!



اوضاع مناسب بایدن 

 

بایدن اوضاع بهتری نسبت به دونالد ترامپ در نظر سنجی‌ها دارد. از اولین مناظره انتخاباتی آمریکا بایدن پیشتاز نظرسنجی‌ها است.

طبق گزارش‌ای بی سی نیوز، بر اساس نظرسنجی جدید شبکه تلویزیونی ان بی سی نیوز و نشریه وال استریت ژورنال، برتری ملی بایدن نسبت به ترامپ پس از مناظره انتخاباتی دو برابر شده است و بایدن حدود ۱۴ درصد از رقیب خود پیشتاز است.

در شرایطی که ترامپ درگیر کرونا شده است و کمپین وی اوضاع نابه سامانی را می‌گذراند، بایدن و حزب دموکراتی به خوبی کمپین‌های تبلیغاتی خود را به پیش می‌برند.



مناظره معاون‌های دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری


فعالیت انتخاباتی ترامپ پس از ابتلایش به کرونا متوقف شده، اما مایک پنس معاون او که آزمایش کرونایش منفی بوده و به تبلیغات انتخاباتی ادامه می‌دهد. مناظره او و کاملا هریس نیز ۷ اکتبر (پنج شنبه ۱۷ مهر ساعت ۴:۳۰ بامداد) برگزار می‌شود.

در نظرسنجی YouGov در مورد سناتور هریس و مایک پنس، هریس، ۴۶ به ۴۵ درصد از پنش پیش است. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی