تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی
بازنشر/ گفت‌وگوی دیدارنیوز با مسعود اسکویی پیشکسوت رادیو و تلویزیون

ویژگی‌های یک گزارشگر ورزشی از نگاه مسعود اسکویی

دیدارنیوز در سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ گفت و گویی را با مسعود اسکویی، پیشکسوت رادیو و تلویزیون انجام داده بود و امروز به بهانه درگذشت این پیشکسوت این گفتگو بازنشر می‌شود.

از سرگیری پروازهای "هما" به استانبول+ جزییات

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام کرد: براساس توافق به عمل آمده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز پرواز برای  برقراری پرواز به فرودگاه استانبول، پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران براساس برنامه در روزهای سه‌شنبه ۱۵ مهرماه و جمعه ۱۸ مهرماه انجام می‌شود.  

کد خبر: ۷۲۸۵۳
۱۷:۵۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
از سرگیری پروازهای
 
دیدارنیوز - روابط عمومی ایران‌ایر جزییات و شرایط پرواز تهران-استانبول را اینگونه تشریح کرد: دو پرواز برنانه‌ریزی شده "هما" به  استانبول، با پرواز شماره ۷۱۹ در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) انجام و در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به وقت محلی وارد فرودگاه استانبول انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز، با پرواز شماره ۷۱۸ در ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه از استانبول پرواز و ساعت ۱۹ در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

بر اساس اطلاعیه "هما" مردم برای خرید بلیت این پرواز می‌توانند به سایت https://ebooking.iranair.com مراجعه و یا با دفتر فروش تلفنی "هما" به شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ تماس بگیرند. همچنین طبق ابلاغ سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه، تمامی مسافران ورودی به فرودگاه استانبول،  باید در محدوده‌ی ۷۲ ساعت مانده به پرواز، اقدام به انجام آزمایش PCR نموده و نتیجه آن را در زمان ورود به ماموران بهداشت مستقر در فرودگاه استانبول ارائه‌ کنند.

هفته گذشته سازمان هواپیمایی کشوری ترکیه مجوز پرواز شرکت‌های هواپیمایی را ابطال کرد که در هفته جاری به دنبال مذاکرات انجام شده دو سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه، مجوز ادامه پرواز برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" صادر شده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی