تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

مجید آذرپی آزاد شد

"کورس" وکیل مجید آذرپی از آزادی مشروط او تا پایان مدت حبس ۶ سال و ۶ ماه خبر داد.

کد خبر: ۷۲۸۴۸
۱۶:۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ "کیمیا کورس" وکیل "مجید آذرپی" درباره آزادی مشروط موکل خود اظهار داشت: حکم ۶ سال و ۶ ماه حبس آقای آذرپی توسط شعبه ۲۸ دادگاه بدوی صادر شده بود که در دادگاه تجدیدنظرعیناً تایید شد. موکلم بازداشت موقت هشت ماهه‌ای نیز در سال ۹۴ داشتند و بعد از آن در تاریخ ۲۱ مرداد ماه ۹۷ برای اجرای حکم به اوین رفتند و از این تاریخ روزشمار حکم ایشان شروع شد و تا لحظه آزادی بالغ بر ۳۶ ماه را به طور کامل در حبس گذراندند.
 
وی افزود: از اردیبهشت ماه سال جاری درخواست آزادی مشروط آقای آذرپی را از طریق قوه قضاییه و دفتر معاون دادستان تهران پیگیری و ثبت کردیم که بعد از طی شدن مراحل، مساعدت قوه قضاییه در راستای آزادی مشروط مثمر ثمر و مفید واقع شد و بعد از ۵ ماه جواب نهایی که موافقت دادستان، دادیار و دادگاه صادرکننده حکم قطعی بود، در نهایت حکم آزادی مشروط برای آذرپی صادر شد.
 
کورس با بیان اینکه آقای آذرپی شب گذشته آزاد شدند، تاکید کرد: این آزادی مشروط تا پایان حکم موکلم ادامه خواهد داشت.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی