تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

تابلوی بورس: شاخص کل نتواست به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازگردد

در بازار بورس نماد‌های دارا یکم، وبصادر، فولاد، وتجارت، خودرو، فملی و پترول بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند و وتجارت، خساپا، خودرو، وبصادر، خگستر، ثامید و وپارس بیشترین حجم معامله را داشتند.

کد خبر: ۷۲۸۱۵
۱۵:۴۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: شاخص کل نتواست به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازگردد

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل بورس تهران با ۳۲ هزار و ۸۲۶ واحد کاهش به عدد یک میلیون و ۴۹۰ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز یک هزار و ۹۳۶ واحد ریزش داشت و به رقم ۳۹۶ هزار و ۷۶۸ واحد افت کرد.


نماد‌های فارس، فملی، تاپیکو، کگل، فولاد، شبندر و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را شاخص کل گذاشتند و نماد‌های خودرو، غزر، آبادا، وبملت، فملی، فولاد و سخزر از پر بیننده‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های قاسمین، کاما، وتوس، کحافظ، بکاب، شفارس و وپست تعلق داشت و نماد‌های قنیشا، جم پیلن، شیراز، کروی، خمحرکه، کرماشا و شپدیس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.


برترین تقاضا‌ها به خودرو، شفارس، وپارس، وتوس، ولپارس، خساپا و کاما مربوط بود و وملی، ثشاهد، انرژی ۳، کسعدی، لپارس، ثنوسا و غنوش برترین عرضه‌ها را داشتند. همچنین نماد‌های خودرو، وپارس، وتجارت، خساپا، کاما، فاسمین و وخاور دارای بیشترین افزایش ارزش بازار بودند. بیشترین کاهش ارزش بازار به نماد‌های فارس، فملی، تاپیکو، کگل، فولاد، شبندر و وغدیر مربوط بود.


در بازار بورس نماد‌های دارا یکم، وبصادر، فولاد، وتجارت، خودرو، فملی و پترول بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند و وتجارت، خساپا، خودرو، وبصادر، خگستر، ثامید و وپارس بیشترین حجم معامله را داشتند.


در فرابورس نیز شاخص کل ۱۸۶ واحد افت به عدد ۱۷ هزار و ۶۴۷ واحد کاهش پیدا کرد. نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس و صبا بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و وسپهر و بپاس بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند. زملارد، آریا، دی، صبا، شگویا، ذوب و زاگرس پر بیننده‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.


امروز در فرابورس نماد‌های تملی ۷۱۱، ۶۱۲، ۷۰۱، ۸۰۲، ۷۰۳، ۸۰۴ و ۷۰۵ بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های کشرق، بساما، نوین، شگویا، ارفع، شغدیر و کتوکا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. برترین تقاضا‌ها به نماد وسپهر، توریل، کرمان، سمگا، شاروم، اعتماد و اپرداز تعلق داشت و برترین عرضه‎‌ها به غویتا، بپیوند، وپویا، ثعمرا، شگویا، تبرک و حسیر مربوط بود.


در فرابورس به نماد‌های بپاس، دماوند، دی، سمگا، کوثر، وملل و میدکو بیشترین ارزش بازار را تجربه کردند و آریا، مارون، شگویا، زاگرس، صبا، هرمز و ارفع بیشترین کاهش ارزش بازار را داشتند. بیشترین ارزش معامله به وسپهر، دی، حرم ۳، اعتماد، ذوب، آریا و سمگا مربوط بود و وسپهر، ذوب، دی، بجهرم، اعتماد، مدیر و شگویا بیشترین حجم معامله در فرابورس را داشتند.


امروز نماد (وتوس ۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت، وقفه معاملاتی داشت. ناظر بازار در این خصوص تاکید کرد: نماد معاملاتی شرکت توسعه‌شهری‌توس‌گستر (وتوس ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.


نماد‌های غشادز ۱، ونیرو ۱ و غپینو ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند. نماد‌های معاملاتی وسیلام و وسبوشهر نیز بازگشایی شدند. همچنین مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران در پیامی اظهار داشت: نماد معاملاتی شرکت آتیه داده پرداز (اپرداز ۱) به دلیل نوسان قیمت بیش از ۲۰ درصد، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد. ضروری است سرمایه گذاران محترم اطلاعات افشا شده ناشر بر روی تارنمای کدال و سایر عوامل موثر بر قیمت سهم را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند. بدیهی است پس از اتمام مدت زمان مذکور، انجام معاملات در نماد (اپرداز ۱) آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی