تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

پمپئو: کاخ سفید آماده هر نوع تحول مرتبط با بیماری ترامپ است

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت آماده هر نوع تحولی در ارتباط با بیماری رئیس‌جمهوری این کشور و اعمال خصمانه کشور‌های بیگانه در این زمینه است.

کد خبر: ۷۲۷۹۴
۱۱:۵۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از رویترز، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد که دولت این کشور آماده هر نوع تحولی در ارتباط با بیماری «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری ایالات متحده و اعمال خصمانه کشور‌های بیگانه در این زمینه است.
 
پمپئو تاکید کرد: «ما برای تمام سناریو‌های احتمالی آماده هستیم».
 
وی گفت: «ترامپ روز گذشته از راه دور جلسه‌ای را به طور مستقیم از بیمارستان با مقامات مسئول در امور امنیت ملی برگزار کرد و امروز نیز با کل تیم امنیت ملی صحبت خواهد کرد.»
 
پمپئو در پاسخ به پرسشی درباره امکان فرصت‌طلبی کشور‌های بیگانه از بیماری ترامپ گفت: «کل تیم آماده هستند. ما می‌دانیم که احزاب متخاصمی در جهان وجود دارد. آمریکا کاملا آماده است و وزارت امور خارجه و دیپلمات‌های ما نیز آماده هستند. امروز ظهر با مارک میلی، رئیس کمیته رؤسای ستاد نیرو‌های آمریکا جلسه داریم و همه آماده هستند.»
 
پزشکان ترامپ اعلام کرده بودند که رئیس‌جمهوری آمریکا ممکن است امروز از بیمارستان مرخص شود و سپس به کاخ سفید باز می‌گردد و در آنجا به درمان ادامه خواهد داد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی