تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

شب عجیب لیگ برتر؛ منچستر و لیورپول تحقیر شدند

در هفته چهارم لیگ برتر انگلستان نتایجی به دست آمد که در تاریخ لیگ برتر انگلستان بی‌سابقه بوده است. منچستر یونایتد در شبی که از دقیقه ۲۴، ۱۰ نفره شد مقابل تیم آقای خاص با ۶ گل جریمه شد و لیورپول قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلستان نیز مقابل استون ویلا 7 گل خورد تا یورگن کلوپ از فرط حیرت به خنده بیفتد.

کد خبر: ۷۲۷۸۴
۱۳:۳۵ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: شب حیرت انگیز و سراسر کابوس برای دو تیم قهرمان ادوار تاریخ لیگ جزیره در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلستان رقم خورد.

مورینیو انتقام از تئاتر رویا‌ها را با ۶ گل گرفت
منچستریونایتد با هدایت اوله‌گنار سولسشر و  با همه مهره‌های نامدارش، مقابل سرمربی پیشین یعنی ژوزه مورینیو چاره‌ای جز تحقیر نداشت. یونایتد باید خیلی متشکر از برونو فرناندز باشد که در این فصل هرچه پنالتی نصیب تمیش شد را تبدیل به گل کرده است. روند بازی در همان ۱۰ دقیقه اول کاملا به سود تاتنهام تغییر کرد. ابتدا یونایتد با پنالتی دقیقه ۱، توسط هافبک هجومی خود برنو فرناندز پیش افتاد و سولسشر با همان شادی پس از گل روی نیمکت فکر نمی‌کرد در ادامه قرار است توسط مهره‌های هجومی تاتنهام به چهار میخ کشیده شود. تاتنهام در دقیقه ۷ و ۱۰ توسط اندومبله و سون پیش نتیجه را به شکل عجیبی تغییر داد و باعث شد شیاطین سرخ با دارا بودن گران قیمت‌ترین مدافع تاریخ فوتبال در دنیا، علنا به یک تیم معمولی در سطح لیگ برتر خودمان تبدیل شود.
 
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
 
در ادامه تاتنهام و مورینیو این بازی را بهترین زمان برای گرفتن انتقام اخراجش می‌دانستند با اندیشه‌های هجومی در همان نیمه اول با گل‌های هری کین و سون کار منچستر در نیمه اول تمام کرد. اما مورینیو که از گل زدن سیری نداشت، تیمش را در نیمه دوم با همان فاز هجومی به میدان فرستاد و با ثبت دو گل دیگر توسط آوریر و هری کین از روی نقطه پنالتی تیم منچستر یونایتد را شش تایی کرد. منچستریونایتد که این فصل فقط سه امتیاز از ۴ بازی را با اوله به دست آورده است، سخت در مسیر ناکامی قدم گذاشته و باید دید مدیران منچستر باز هم به او فرصت همکاری برای پروژه خود خواهند داد یا خیر.
 
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 

حیرت در ویلاپارک
شب کابوس‌وار در لیگ جزیره فقط به دیدار من‌یونایتد با تاتنهام مربوط نمی‌شود. لیورپول، قهرمان بی چون‌و‌چرای فصل گذشته، قهرمان اروپا، قهرمان جام باشگاه‌های جهان با یکی دو جین ستاره فوق‌العاده، با اندیشه‌های هجومی کلوپ، شب گذشته هیچ نشانی از لیورپول فصل گذشته و حتی دو سه سال پیش هم نداشت. لیورپول در این بازی در غیاب تیاگو و مانه دو بازیکن فوق ستاره خود که این روز‌ها به کرونا مبتلا شده‌اند و همچنین در غیبت بکر گلر اول خود مسئولیت حفاظت از دروازه را به آدریان گلر دوم سپردند، فکر نمی‌کردند قرار  است در این بازی به لشگر شکست خورده تبدیل شوند.
آدریان در همان دقایق اول، با یک پاس اشتباه زمینه شکست تاریخی را فراهم کرد و اولیه واتکینس مهاجم سیه‌چرده و فرصت طلب خود موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. قرمز‌ها که برای جبران گل خورده جلو آمدند در یک صحنه، اما بخت داوری با آن‌ها یار نبود و داور خطای پنالتی بر روی صلاح را تشخیص نداد و در ادامه آن حمله تبدیل به موقعیت برای استون ویلا شد و برای بار دوم واتکینس با عبور از مدافعان نفوذ ناپذیر لیورپول گل دوم را وارد دروازه قهرمان فصل قبل کرد. در ادامه شاگردان کلوپ، با حرکت محوری جوتا یک موقعیت به دست آوردند که با گلزنی ستاره مسلمان خود یعنی محمد صلاح، به بازی امیدوار شدند. اما امیدواری فقط دو دقیقه دوام آورد. مک‌گین دو دقیقه بعد از گل لیورپول نتیجه را به نفع تیمش بیشتر کرد و سوپر هت تریک واتکینس کار شاگردان کلوپ را که هنوز وارد دقیقه ۴۰ نشده بودند را سخت و سخت‌تر کرد.
 
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
 
مدافعان و دروازه‌بان لیورپول که مثل یک صافی عمل می‌کردند و به هیچ توپی نه نمی‌گفتند در نیمه دوم، به شدت مجازات شدند و کابوس ادامه دار شد. راس بارکلی در همان ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم،   گل پنجم را وارد دروازه آدریان کرد. در ادامه صلاح یک بار دیگر گلزنی کرد، اما این گل خیلی تیمش را امیدوار نکرد. استون ویلا که آن چنان حملات زهرداری نداشت با استفاده از ضعف دروازه‌بان لیوروپول و اشتباهات مهلک مدافعان تنومندش، دو بار دیگر توسط جک گرالیش دروازه قهرمان فصل گذشته انگلستان، اروپا و جهان را برای ۷ بار گشود تا نتیجه‌ای سخت برای شاگردان کلوپ به ثبت برساند.
 
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 

نتیجه به دست آمده در شب گذشته در تاریخ لیگ جزیره واقعا بی سابقه بود. شکست سنگین ۷-۲ لیورپول و ۶-۱ منچستر یونایند برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر انگستان بود که این دو تیم به طور همزمان ۶ بار دروازه خود را باز شده می‌دیدند. همچنین که لیورپول، بعد از آوریل ۱۹۶۳ که در برابر تاتنهام با همین نتیجه شکست خورده بود بار دیگر با همین نتیجه این بار برابر استون ویلا شکست خورد. در طرف دیگر مورینیو اولین مربی تاریخ لیگ جزیره است که با ۶ گل تیم سابق خود را شکست می‌دهد. منچستریونایتد البته دو بار طعم شکست با ۶ گل را برابر منچسترسیتی همشهری خود در سال ۲۰۱۱ و ساوتهمپتون در سال ۱۹۹۶ را دارد.  
 
شبی که مورینیو منچستر را ۶ تایی و لیورپول ۷ بار مجازات شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی