تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازدید کدخدایی و طحان‌نظیف از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه

جمعی از اعضای شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بازدید کردند.

کد خبر: ۷۲۷۴۲
۱۲:۱۲ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
بازدید کدخدایی و طحان‌نظیف از دستاوردهای جدید نیروی هوافضای سپاه
 
دیدارنیوز - به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی سخنگو و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان به همراه  هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان و جمعی از مدیران شورای نگهبان از پارک ملی هوافضا و دستاوردهای تولید شده توسط متخصصان کشورمان در نیروی هوافضای سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی، پدافندی و فضایی بازدید کردند.

سخنگوی شورای نگهبان در این بازدید، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام و تقدیر از تلاش‌های متخصصان نیروی هوافضای سپاه در دستیابی به فناوری‎های نوین نظامی گفت: امنیت امروز ایران اسلامی ثمره خون شهدا است.

 کدخدایی با بیان اینکه مایه غرور و افتخار است که برادران ما در دوران تحریم این شگفتی‌ها را آفریده‌اند، اظهار داشت: به فضل الهی با توانمندی و باور جوانان، آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم خواهد خورد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی