تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور خبر داد: لغو مجدد مجوز پرواز ایرلاین‌های ایرانی به ترکیه از ۱۳ مهر/ قطع پرواز‌ها سیاسی نیست

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور از لغو مجدد مجوز پرواز‌های ایرانی به ترکیه از ۱۳ مهر خبر داد و اظهار کرد که توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.

کد خبر: ۷۲۶۸۳
۱۳:۲۵ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش وزارت راه و شهرسازی، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور با بیان اینکه لغو مجدد مجوز پرواز دوسویه بین ایران و ترکیه از سوی مسئولان آن کشور قابل پیش‌بینی بود، افزود: توقف پرواز‌ها به دلیل شرایط ویژه ناشی از کرونا از سوی مسئولان کشور ترکیه اتخاذ شده است.
 
وی شائبه‌های سیاسی در لغو مجوز‌های ایرلاین‌های بین دو کشور را منتفی دانست و اظهار کرد: پیش از این نیز طرف‌های ترک اعلام کرده بودند که امکان توقف پرواز‌ها وجود دارد. اکنون پرواز‌های ترکیه - افغانستان و ترکیه – عراق نیز لغو شده‌اند.
 
دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور یادآور شد: اکنون صرفاً به دلیل مشکلات مربوط به ویروس کرونا است که مجوز این پرواز‌ها لغو می‌شوند و توقف پرواز‌ها تا اطلاع ثانوی ادامه خواهند داشت.
 
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پرواز‌های قطر ایرویز بین ایران و ترکیه ادامه دارند و تاکنون درباره ممنوعیت این پرواز‌ها موضوعی مطرح نشده است.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی