تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

امنیت پیش نیاز توسعه کشور است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت، مقدمه و پیش نیاز توسعه کشور است، گفت: لازم است کارکنان نیروی انتظامی برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم و هدایت موثر ماموریت ها آمادگی همیشگی داشته باشند.

کد خبر: ۷۲۵۸۰
۱۱:۴۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹
امنیت پیش نیاز توسعه کشور است
 
دیدارنیوز - سردار مهدی معصوم بیگی در جمع کارکنان پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: امنیت، نعمت بسیار بزرگ و ارزشمندی است از این رو کارکنان نیروی انتظامی خصوصا مجموعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور که در راستای تامین نعمت امنیت، آرامش و آسایش مردم شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند، انسان های ارزشمندی هستند چراکه آنها مهم‌ترین نیاز بشر را تامین می‌کنند.

وی افزود: امنیت مقدمه، پیش نیاز و بستر تمام پیشرفت ها و توسعه کشور است بنابراین کارکنان نیروی انتظامی باید قدر و منزلت و ارزش کار خود را که هم ردیف با عبادت ارزیابی شده است بدانند، مردم عزیز و انقلابی ما هم قدردان زحمات همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی کارکنان برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم همچنین مدیریت و هدایت موثر ماموریت‌ها ادامه داد: حفظ آمادگی و هوشیاری، پاسخگویی به مطالبات رده های تابعه و رسیدگی به درخواست مراجعان و تکریم ارباب رجوع و آموزش نیروهای زیرمجموعه از جمله تدابیر و امور مورد تاکید در نیروی انتظامی است که همه ما مکلف و موظف به اجرای کامل آن هستیم.  
سردار معصوم بیگی ادامه داد: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ماموریت های نیروی انتظامی و ویترین سازمان و نظام محسوب می شوند لذا در خط مقدم بودن نیازمند سرآمد بودن در نظم، اطاعت پذیری، آمادگی و پاسخگویی است.
ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری ناجا گفت: به هر میزان که از آموزش و تمرین های تخصصی برخوردار باشیم به همان میزان انگیزه، توان و آمادگی ما برای انجام ماموریت ها ارتقاء خواهد یافت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص اهمیت دوراندیشی اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند: "پیروزی و موفقیت در سایه دور اندیشی حاصل می شود"، این بیان ارزشمند مولای متقیان نشانگر اهمیت برنامه ریزی، آموزش و تمرین و ممارست برای حفظ آمادگی است لذا به تناسب شرایط، زمان و مکان باید توان خود را افزایش و به مرحله صد در صد برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: شایسته است کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت نه تنها از آمادگی کامل برخوردار باشند بلکه از منظر اخلاق، توانایی جسمانی، روحی و فکری نیز ورزیده و الگو باشند.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی