تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تاتنهام ۵ ـ چلسی ۴؛ حواشی عجیب برخورد لندنی‌ها

شب گذشته در دور چهارم جام اتحادیه انگلستان، بازی دو تیم لندنی تاتنهام و چلسی برگزار شد و تاتنهام با هدایت ژوزه مورینیو موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ بر حریف قدرتمند خودش پیروز شده و راهی مرحله بعدی شود.

کد خبر: ۷۲۴۷۲
۱۲:۲۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹
آقای خاص بازهم به شیوه خاص چلسی را برد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: بدون شک جذاب‌ترین بازی شب گذشته فوتبال اروپا، مصاف دو تیم لندنی مطرح چلسی و تاتنهام بود. چلسی که هدایت آن بر عهده فرانک لمپارد است می‌توانست با کنترل بازی در دقایق پایانی مسابقه، بر استادش ژوزه مورینیو پیروز شود، اما تغییرات آقای خاص در تیمش و اضافه شدن هری کین کاپیتان تیم تاتنهام، باعث شد این تیم شکست را با برد عوض کرده و راهی دور بعد شود. این بازی حواشی زیادی هم داشت مخصوصا که مورینیو یکی دو مرتبه با بازیکنش درگیری لفظی پیدا کرد و عاقبت  داور چهام به این درگیری خاتمه داد. 
 
آقای خاص بازهم به شیوه خاص چلسی را برد

در این بازی که در خانه تاتنهام انجام می‌شد، چلسی ابتدا با گل تیمو ورنر ستاره آلمانی‌اش به گل رسید و تا اواخر نیمه دوم با همان یک گل در آستانه پیروزی و صعود قرار داشت، اما گل دقیقه ۸۳ اریک لاملا ستاره آرژانتینی و جوان تاتنهام نتیجه کار را به تساوی کشاند تا تکلیف برنده این دیدار در ضربات پنالتی مشخص شود.

در ضربات پنالتی تاتنهام توسط اریک دایر، اریک لاملا، پیر امیله هویبرگ، لوکاس مورا و هری کین به گل رسید و در سمت مقابل تامی آبراهام، سزار آزپیلیکوئتا، جورجینیو و امرسون پالمیری پنالتی‌های خود را گل کردند، ولی ضربه آخر توسط میسون مونت ستاره جوان انگلیسی چلسی بعد از اصابت با زاویه بیرونی تیرک دروازه به بیرون رفت تا شاگردان ژوزه مورینیو پیروز شوند.
 
آقای خاص بازهم به شیوه خاص چلسی را برد

اما جالب‌ترین و جنجالی‌ترین صحنه این دیدار در نیمه دوم اتفاق افتاد. مورینیو به یک باره در دقیقه ۷۴ مسابقه زمین را ترک کرد و به رختکن رفت و درحالی که نمای او توسط دوربین‌های ورزشگاه ثبت شده بود ناگهان اریک دایر از رختکن بیرون آمده و وارد زمین شد. بعد از اتمام بازی مشخص شد اریک دایر در حین بازی به سرویس بهداشتی داخل رختکن رفته و مورینیو با عصبانیت به دنبال او رفته تا او را به زمین برگرداند. این جدیدترین صحنه از تصمیمات عجیب و غریب آقای خاص در میدان مسابقه رسمی با تیم سابقش بود. 
 
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی