تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اولین مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن درباره چیست؟

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا مابین دونالد ترامپ و جو بایدن امروز (سه‌شنبه) ساعت ۹ شب به وقت شرق آمریکا (۴:۳۰ بامداد چهارشنبه به وقت تهران) در اوهایو برگزار می‌شود.

کد خبر: ۷۲۴۲۱
۱۲:۴۴ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
اولین مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن درباره چیست؟
 
دیدارنیوز - به نقل از روزنامه تلگراف، این مناظره که اولین رو در رویی مستقیم تلویزیونی میان جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها و دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر خواهد بود، در دانشگاه "کیس وسترن پریزرو" کلیولند مرکز اوهایو و با میزبانی "کریس والاس"، مجری شبکه فاکس‌نیوز برگزار می‌شود.

این مناظره ۹۰ دقیقه و بدون آگهی تجاری خواهد بود و به بخش‌های ۱۵ دقیقه‌ای با تمرکز بر شش موضوع مختلف که کریس والاس انتخاب کرده، برگزار می‌شود.

موضوعات مطرح در مناظره امروز، قاضی دیوان عالی، کرونا ویروس، اقتصاد، نژاد و خشونت در شهرهای آمریکا، پیشینه دو نامزد و نحوه برگزاری انتخابات و انسجام و اعتماد به آن است.

دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مجموع سه مناظره تلویزیونی خواهند داشت که مناظره امروز اولین مورد آن است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی