تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

آرسنال، قربانی لیورپول برای صدرنشینی

در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر انگلستان، لیورپول در آنفیلد ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه قاطع از سد توپچی‌های لندن بگذرد و به پیشتازی‌اش در جدول مسابقات ادامه دهد.

کد خبر: ۷۲۴۰۸
۱۱:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
لیورپول در آنفیلد به حریفان باخت نمی‌دهد
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: هفته سوم لیگ برتر انگلستان شب گذشته آخرین بازی‌اش را سپری کرد و لیورپول قهرمان فصل گذشته موفق شد در یک بازی کاملا برتر، آرسنال را شکست دهد و سه امتیاز دیگر به حسابش اضافه کند.

در این بازی ابتدا آرسنال در یک ضدحمله خطرناک از سمت چپ به سمت دروازه لیورپول پیش رفت و با اشتباه مهلک اندی رابرتسون و پاس اشتباه رو به عقب او به دروازه‌بان را الکساندر لاکازت گرفت و با یک ضربه بد و در عین اشتباه آلیسون بکر توپ به راحتی وارد دروازه تیمش شد. لیورپول با این اشتباه به خود آمد و بلافاصله با یک حمله سریع و حرکت در عرض محمد صلاح، توپ مقابل دروازه خالی به سادیو مانه رسید و او هم به راحتی و بدون هیچ فشاری کار را به تساوی کشاند.
 
لیورپول در آنفیلد به حریفان باخت نمی‌دهد

در ادامه حملات پردامنه لیورپول، طی یک پاسکاری مداوم از بازیکنان لیورپول و ارسال یک سانتر به دهانه دروازه به رابرتسون رسید تا اشتباه خود را جبران کند و در مصافی تک به تک با گلر آرسنال موفق عمل کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این بازی در نیمه دوم هم خطرناک دنبال شد حتی آرسنال برای زدن گل مساوی جلو هم آمد و توسط لاکازت دو موقعیت تک به تک به دست آورد که با بی‌دقتی این مهاجم فرانسوی به نتیجه‌ای نرسید. درحالی که بازی با همان نتیجه ۲-۱ به نفع لیورپول در آستانه تمام شدن بود در یک موقعیت نصفه و نیمه دیگو جوتا وینگر جوان و پرتغالی پیشین ولورهمتپون از پشت محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه آرسنال شلیک کرد و نتیجه کار ۳-۱ شد تا لیورپول با نتیجه قاطعانه از سد توپچی‌های لندن بگذرد و با ۹ امتیاز در کنار لسترسیتی در صدر جدول جا خوش کند.  
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی