تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ورود مسافر به کلاردشت ممنوع شد

فرماندار کلاردشت با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی این شهرستان گفت که از فردا سه‌شنبه هشتم مهر ماه از ورود گردشگران و مسافران به این شهرستان گردشگرپذیر جلوگیری می‌شود.

کد خبر: ۷۲۳۲۹
۱۳:۵۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ کامران پولادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران مصوبه ستا مقابله با کرونای شهرستان است .
 
وی گفت : بر اساس این مصوبه محدودیت عبور و مرور افراد غیر بومی در سفرهای غیرضرور در مبادی ورودی عباس آباد و مرزن آباد به شهرستان کلاردشت انجام می شود و نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو خواهد بود.
 
فرماندار کلاردشت افزود : تمامی بوستان ها، تفرجگاه ها، مراکز تفریحی همچون دریاچه دریوک، روستای مازیچال، چمن مکارود و کوهنوردی هم از فردا تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.
 
پولادی گفت : در مبادی ورودی شهرستان به منظور تب سنجی افراد ایستگاه های سلامت دایر شده و نیروهای شبکه بهداشت ، بسیج  و هلال احمر اقدام به تب سنجی مردم می کنند.
 
فرماندار کلاردشت با اعلام این که برگزاری هرگونه مراسم عمومی اعم از رسمی و غیررسمی در این شهرستان ممنوع است ، گفت : در این راستا  علاوه بر تعطیلی جمعه بازار و حوزه علمیه شهرستان ، تمامی مردم باید در اجرای کامل پروتکل های بهداشتی دقت لازم را داشته باشند.
 
وی هشدار داد : در صورت مشاهده فعالیت باشگاه یا برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها بشدت برخورد خواهد شد که در این خصوص بازرسی ها با جدیت و مستمر انجام می گیرد.
 
پولادی به اختیاری بودن حضور دانش آموزان در مدارس شهرستان اشاره و بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فراهم کردن تمهیدات لازم در ضدعفونی کردن مدارس تاکید کرد.
 
بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بستری و ظرف همین مدت هم ۸۷ بیمار پس از بهبودی ، ترخیص شدند.
 
همچنین بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بابل ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار جدید هم در مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه بستری و ۱۸ بیمار هم مرخص شدند . 
 
در حال حاضر ۱۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند که از این تعداد ۳۵ نفر در بخش مراقیت های ویژه هستند.
 
شهرستان کلاردشت در غرب مازندران با برخورداری از ۲۰ هزار نفر جمعیت ثابت و ۵۰ هزار نفر جمعیت متغیر دارای یک نقطه شهری و ۱۹ نقطه روستایی است. این شهرستان به علت نزدیکی با جنگل های هیرکانی ، قلل علم کوه ، تخت سلیمان ، چشمه ها و رودخانه های خروشان ، آب و هوای خنک کوهستانی در تمامی فصول سال بویژه نیمه نخست پذیرای میلیون ها مسافر ، گردشگر داخلی و خارجی است.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی