تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
طی بازرسی تخصصی اچ‌اس‌ای در قلب طهران صورت گرفت:

شناسایی و ارزیابی ۴۱ مرکز خدمات بهداشتی و درمانی فعال در سطح منطقه ۱۲

شهردار قلب طهران از انجام بازرسی تخصصی اچ‌اس‌ای در 41 مرکز بهداشتی درمانی به منظور شناسایی، ارزیابی خدمات بهداشتی و بررسی ایمنی این مراکز خبر داد.

کد خبر: ۷۲۲۸۰
۱۶:۲۶ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹


علی‌محمد سعادتی ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس سیاست كميته سلامت شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر احصا و معرفی مراكز خدمات بهداشتی و درمانی ناايمن شهر تهران از همه مراكز خدمات بهداشتی و درمانی فعال در سطح منطقه 12، بازرسی تخصصی اچ‌اس‌ای به منظور شناسایی، ارزیابی خدمات بهداشتی و بررسی ایمنی این مراکز صورت پذیرفت.


شهردار منطقه، این اقدام را گام مؤثری در جلوگیری از حوادث شهری و صیانت از شهروندان قلب تهران برشمرد و در توضیح چگونگی تحقق آن گفت: برای انجام این کار و به‌روزرسانی ارزيابی‌های فنی و تخصصی اچ‌اس‌ای، بر اساس آخرين وضعيت موجود، همه مراكز خدمات بهداشتی و درمانی فعال در سطح منطقه را کارشناسان واحد اچ‌اس‌ای منطقه 12 مورد پایش و ارزیابی قرار دادند و در مرحله بعدی نتايج مربوط به ايمن يا ناايمن‌بودن مراكز یادشده به سامانه مدیریت اچ‌اس‌ای شهرداری تهران اعلام شد.


وی با بیان این نکته که این اقدام طی دو فازِ بررسی و احصای الزامات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی مراکز درمانی منطقه صورت گرفته، این دو فاز را چنین تشریح کرد: در فاز اول، با دعوت از سازمان آتش‌نشانی و نمایندگان اچ‌اس‌ای مراکز درمانی مقرر شد نسبت به تهیه دستورالعمل ایمنی برای این مراکز درمانی اقدام کنند و در فاز دوم، پس از تعیین 156 محور ایمنی، الزامات بهداشتی، ایمنی و محیط زیستِ 41 مرکز خدمات بهداشتی و درمانی منطقه، به دست آمد.


سعادتی در پایان ضمن تأکید بر ضرورت به‌کارگیری دقت، حوصله و تخصص و تجربه در انجام این اقدام تصریح کرد: در مرحله نهایی همکاران ما با مشارکت خود مراکز درمانی، برای رفع مشکلات و تأمین ایمنی این مراکز، اقدامات لازم را صورت دادند.

منبع: گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی