تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

انتقاد نظری از صدا و سیما در متهم کردن گروهی از مردم نسبت به افزایش آمار کرونا

عضو شورای شهر تهران از دوقطبی کردن جامعه در متهم کردن مردم در شیوع دوباره کرونا انتقاد کرد.

کد خبر: ۷۲۲۵۹
۱۲:۴۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۹
انتقاد نظری از صدا و سیما در متهم کردن گروهی از مردم نسبت به افزایش آمار کرونا
 
دیدارنیوز - حجت نظری درتذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران ضمن تبریک روز آتش نشان گفت: تذکر امروزم در مورد وضعیتی است که دوباره درپی شیوع کرونا در کشور و به خصوص تهران به‌وجود آمده است چراکه با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام ورود رسمی کرونا به کشورمان تعداد مبتلایان روزانه این بیماری در روزهای اخیر بازهم رکورد زد و متاسفانه شمار موارد فوتی نیز افزایشی قابل توجه یافته است.

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، افزود: آنچه در عمل در حال مشاهده آن هستیم، کاهش میزان استفاده از ماسک در اماکن و فضاهای عمومی و تجمع در بسیاری از فضاهای عمومی است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: خواسته من از صداوسیما و دیگر رسانه‌ها توجه دادن بیشتر مردم به مساله کرونا و در عین حال پرهیز از ایجاد دو قطبی در متهم کردن گروهی از مردم نسبت به افزایش آمار کروناست. اینکه ما بخواهیم صرفا انگشت اتهام شیوع کرونا را به سمت یک گروه از مردم گرفته و بدون توجه به مسئولیت نهادهای ذی‌ربط، مدام در رسانه‌های رسمی به خصوص صداوسیما به آن بپردازیم، نتیجه‌ای جز تشدید دو قطبی در جامعه ندارد. لازم است در این شرایط ستادملی مقابله با کرونا تمهیدات سختگیرانه‌تری را در مورد برخی فعالیت‌ها و ترددها اعمال کند.

نظری با بیان اینکه متاسفانه در شهر تهران نیز اوضاع مناسب نیست و  در ترددهای روزانه به شورا، شاهد تجمع زیاد مردم در محدوده بازار و حضور پرتعداد مردم در برخی از بوستان‌ها و ... هستم. افزود: میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها نیز کاهش یافته و بسیاری از مردم با ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌ها نسبت به کاهش نظارت‌ها پیرامون استفاده از ماسک در ناوگان مترو و اتوبوس گلایه کرده‌اند که لازم است مورد توجه قرار بگیرد و از سازمان زیباسازی نیز می‌خواهم بار دیگر با نصب بیلبوردها و بنرهای مختلف در سراسر شهر، خطر کرونا را در جامعه گوشزد کرده و از عادی‌انگاری این بیماری جلوگیری کند.

وی با بیان اینکه سازمان پارک‌ها نیز لازم است تمهیداتی را برای حضور افراد در پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اتخاذ کرده و دست کم پیام‌های آموزشی و هشداری را در بوستان‌ها در معرض دید قرار دهد، گفت: از پزشکان و پرستاران و تمامی کادر درمان تشکر می‌کنم. در این میان به یک گروه از کادر بیمارستان‌ها کمتر توجه شد و آن تیم حفاظت و نگهبانی مراکز درمانی بود. این افراد نیز در شرایط دشوار بیماری بیش از هفت ماه است که نظم و امنیت را در بیمارستان‌ها تامین کرده‌اند که فکر کردم خوب است از آن‌ها هم یاد کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی