تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ارسال نامه قالیباف به سران سه قوه تایید شد

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و خبر ارسال نامه قالیباف به سران قوا را تایید کرد.

کد خبر: ۷۲۲۲
۰۹:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز - صبح امروز در برخی از رسانه ها، خبری با عنوان ارسال نامه‌ای از سوی محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا منتشر شد.

در پی انتشار این خبر محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان دریافت این نامه را تکذیب کرد و گفت: هیچ نامه‌ای از آقای قالیباف دریافت نکرده‌ایم.

برای صحت و سقم اصل نامه در همین راستا به سراغ محسن پیرهادی دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان محمد باقر قالیباف سوال شد، او ضمن تایید ارسال نامه قالیباف به برخی مسئولان نظام، گفت: احتمالا هنوز این نامه به دست خود آقای واعظی نرسیده، چراکه قالیباف نامه‌ای را به سران سه قوه به عنوان اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال کرده است.
 

پیرهادی ادامه داد: در این نامه، راهکار‌های عملیاتی در راستای کمک به دولت جهت مدیریت حوزه نقدینگی و ارز به تفصیل ارائه شده است.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت تاکید کرد: شرایط کشور ایجاب می‌کند همه دلسوزان مردم، نظام و انقلاب با همدلی و وحدت تمام فکر و توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار ببندند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی