تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گزارش زنده؛ پرسپولیس ۴ - شارجه صفر؛ پسران شجاع سرطلایی

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه C لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس برابر الشارجه امارات دیدار مرگ و زندگی را برگزار می‌کند. بازیکنان از قبل می‌دانستند که تنها باید به پیروزی مقابل حریف فکر کنند تا به مرحله بعدی برسند.

کد خبر: ۷۲۱۱۵
۲۲:۴۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹

 پرسپولیس   شارجه

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در آخرین دیدار مرحله مقدماتی گروه C لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس برابر الشارجه امارات دیدار مرگ و زندگی را برگزار می‌کند. بازیکنان از قبل می‌دانستند که تنها باید به پیروزی مقابل حریف فکر کنند تا به مرحله بعدی برسند.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

افسوس که هیچ تماشاگری در ورزشگاه اجوکیشن دوحه نبود که شاهکار پرسپولیس را در برابر الشارجه امارات ببیند هر چند اضطراب میلیون‌ها هوادار فوتبال ایران که پای تلویزیون مشغول بازی بودند خیلی زود به امید و اطمینان بدل شد.

شجاع خلیل زاده در همان دقیقه دوم مسابقه با ضربه سر دقیق دروازه شارجه را باز کرد تا فشار روحی ابتدایی را از ذهن پرسپولیس دور کند. این گل گرچه برای دقایقی پرسپولیس را به طور طبیعی به عقب راند و حریف اماراتی را برای جبران، صاحب میدان کرد اما خط هافبک سرخ‌ها از میانه‌های نیمه اول بازی را آرام کرده و کنترل مسابقه را در اختیار گرفتند.

مزد این درایت و هوشمندی نیز دو گل دیگر بود که در 5 دقیقه پایانی نیمه اول برای پرسپولیس به دست آمد. دو ضربه سر دیگر از عیسی آل کثیر و وحید امیری که در آشفتگی خط دفاعی شارجه به دست آمد، حریف اماراتی را از پای بست ویران کرد.

در نیمه دوم نیز این پرسپولیس بود که سعی کرد میانه میدان را در اختیار بگیرد و اجازه بازیسازی و ایجاد خطر را به شارجه ندهد. 

در دیگر دیدار این گروه بازی الدحیل قطر و التعاون نیز تا بیست دقیقه به پایان مسابقه نتیجه ای جز صفر نداشتند. این اتفاق باعث شد آرامش در بازی پرسپولیس حفظ شود و بازیکنان نیاز به این نداشته باشند که به آب و آتش بزنند.

نکته جالب دیگر در این بازی این بود که بازیکنان جدید پرسپولیس تقریبا جای خود را در ترکیب پیدا کردند و در تاکتیک تیمی به خوبی حل شدند. بازی خوب عیسی آل کثیر، احسان پهلوان و حامد لک قطعا این تیم را به آینده امیدوار کرده است.

در دقایق پایانی مسابقه، پرسپولیس با خیال راحت دست به تعویض زد و ضمن اداره زمان بازی، بازیکنان تازه نفس را به میدان فرستاد. از قضا یکی از بازیکنان تعویضی گل چهارم را به ثمر رساند.

مهدی عبدی در دقایق تلف شده مسابقه و در پی رفت و برگشت توپ در محوطه جریکه شارجه موفق شد با یک شوت دقیق چهارمین گل سرخ‌ها را به ثمر برساند. این نخستین گل مهاجم جوان پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی بود و البته تنها گلی که با پا در این مسابقه به ثمر رسید.

پرسپولیس با این یرد پر گل و امیدبخش به صدر جدول گروه C صعود کرد و حالا می تواند با انرژی و نیروی فوق العاده به مرحله حذفی قدم بگذارد. پرسپولیس با این برد 10 امتیازی شد و با پیروزی التعاون در برابر الدحیل، تیم قطری در همان 9 امتیاز ماند تا نماینده شایسته ایران به عنوان تیم اول گروه شناخته شود. 

عجیب‌تر اینکه التعاون عربستان با پیروزی مقابل الدحیل به مرحله بعدی صعود کرد.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی