تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پسر دوم ترامپ پیش از انتخابات شهادت می‌دهد

با حکم یک قاضی نیویورک، «اریک ترامپ» پسر دوم رئیس جمهوری آمریکا باید در تاریخ هفتم اکتبر (۱۵ مهر) برای شهادت تحت سوگند حاضر شود تا در یک تحقیقات ایالاتی در رابطه با تامین مالی برای املاک متعلق به شرکت خانوادگی‌اش همکاری کند.

کد خبر: ۷۲۰۹۱
۱۰:۴۸ - ۰۳ مهر ۱۳۹۹
پسر دوم ترامپ پیش از انتخابات شهادت می‌دهد
 
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، قاضی آرتور انگورون از دیوان عالی منهتن اعلام کرد، اریک ترامپ که معاون اجرایی سازمان ترامپ است، هیچ دلیلی برای تاخیر در حضور در دفتر لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر ارائه نداده است.

به گفته این قاضی، استدلال پسر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر مشغله زیاد در کمپین انتخاباتی پدرش قانع کننده نیست و او در قید و بند جدول زمانی انتخابات سراسری قرار ندارد.

وکلای اریک ترامپ هنوز اظهارنظر نکرده اند.
این قاضی نیویورکی همچنین به سازمان ترامپ دستور داد تا اسناد مالی مورد نیاز دادستان کل را فراهم کنند. لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک در رابطه با "احتمال جعل یا فعالیت غیر قانونی" تحقیق می کند تا مشخص شود آیا دونالد ترامپ یا سازمان ترامپ درباره ارزش دارایی های خودشان برای دریافت وام یا مزایای مالیاتی بزرگنمایی کرده اند یا خیر.

تحقیقات مذکور پس از آن به جریان افتاد که مایکل کوهن، وکیل شخصی سابق رئیس جمهوری آمریکا در کنگره گفت که دونالد ترامپ ارزش برخی دارایی ها را بیشتر نشان می داد تا از وام و بیمه استفاده کند و برعکس، ارزش برخی از دارایی ها را کمتر نشان می داد تا از مالیات املاک بکاهد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی