تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرمانده نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: رصد ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپاد‌های بومی

سردار تنگسیری گفت: ناوگروه هواپیمابر آمریکا شامل ناو هواپیمابر نیمیتز و اسکورت‌های آن را قبل از ورود به تنگه هرمز بوسیله پهپاد‌های کاملا بومی رصد و رهگیری کردیم.

کد خبر: ۷۲۰۳۱
۱۳:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از سپاه نیوز، سردار علیرضا تنگسیری در مراسم الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه از رهگیری ناوگروه هواپیمابر آمریکایی با پهپاد‌های بومی سپاه خبر داد و اظهار داشت: در این رهگیری، ناو هواپیمابر نیمیتز به همراه ناو‌های اسکورت کننده شامل دو فروند ناوشکن ۱۱۴ و ۱۰۴، رزم ناو‌های ۵۸ و ۵۹، دو ناوچه گشتی ۹ و ۱۲ و یک فروند شناور گارد ساحلی ۱۳۳۳ ارتش تروریستی امریکا، قبل از ورود به تنگه هرمز و خلیج فارس شناسایی شدند.
 
وی افزود: همه مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه زیر پوشش پهپاد‌های بومی ایرانی قرار خواهد گرفت و این الحاق امروز که شامل ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد بومی به نیروی دریایی سپاه بود، توان ویژه‌ای به نیروی دریایی سپاه در تلفیق مأموریت‌های دریایی و هوایی خواهد داد.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه همچنین عنوان کرد: رصد و پایش همه تحرکات دریایی در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان با این پهپاد‌ها امکان پذیر خواهد بود و بر وسعت توان ما در این زمینه نیز به میزان بسیار زیادی می‌افزاید.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی