تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
بازگشت شاخص کل به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار

تابلوی بورس: پیام مهم ناظر بازار در خصوص سهام عدالت

کد خبر: ۷۲۰۲۴
۱۳:۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

تابلوی بورس: پیام مهم ناظر بازار در خصوص سهام عدالت

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: بورس اوراق بهادار امروز با بیش از ۳۰ هزار واحد افزایش، روز امیدوار کننده‌ای را رقم زد و به عدد یک میلیون و ۶۱۱ هزار واحد رسید. درصد رشد شاخص کل ۱.۹۱ درصد بود. شاخص کل هم وزن نیز که این روز‌ها تصویر بهتری از وضعیت بازار را نشان می‌دهد با ۵۵۱ واحد رشد به عدد رقم ۴۱۳ هزار و ۴۳۰ واحد افزیش پیدا کرد. شاخص آزاد شناور ۱.۵۱ درصد رشد داشت. شاخص بازار اول ۲.۰۴ درصد و شاخص بازار دوم ۱.۷۳ درصد افزایش را تجربه کرد.


امروز نماد‌های فارس، فولاد، تاپیکو، فملی، کچاد، کگل و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل داشتند و شپنا، وبملت، فولاد، فملی، خودرو، سیتا و پترول از پر بازدیدترین نماد‌ها بودند.


شاخص کل فرابورس نیز ۳۳۲ واحد رشد داشت تا شاخص کل بار دیگر کانال ۱۸ هزار واحد را به دست آورد. در فرابورس نماد‌های دی، آریا، شگویا، صبا، زملارد و زاگرس و ذوب بیشترین بیننده را داشتند و آریا، مارون، صبا، کگهر، شگویا، بپاس و دی بیشترین اثر را در رشد شاخص کل گذاشتند.


از پیام‌های مهم ناظر، اطلاعیه‌ای در خصوص سهام عدالت بود. بر اساس این اطلاعیه «کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز می‌باشد.»


همچنین بر اساس پیغام ناظر «در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت‌های مالی، حق تقدم شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکوح) با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی متوقف خواهند شد.»


از پیام‌های مهم دیگر این که «نماد معاملاتی شرکت‌های آسان پرداخت پرشین (آپ)، کاشی پارس (کپارس)، بیسکویت گرجی (غگرجی)، قند اصفهان (قصفها) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی