تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

دیپلمات روس: تحریم ونزوئلا برای همکاری با ایران نقض قوانین بین‌المللی است

سفیر روسیه در ونزوئلا تحریم کاراکاس از سوی آمریکارا اقدامی در تعارض با قوانین بین‌المللی ارزیابی کرد.

کد خبر: ۷۲۰۱۷
۱۲:۵۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری ریانوستی، سفیر روسیه در ونزوئلا وضع تحریم‌های تازه آمریکا علیه دولت کاراکاس به بهانه همکاری با تهران را به باد انتقاد گرفت.
 
سرگئی ملیک بگداساروف تحریم‌های آمریکا علیه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا به دلیل همکاری با ایران، را نمونه دیگری از فشار شدید به کاراکاس دانست که مغایر با قوانین بین المللی است.
 
دیپلمات ارشد روسیه افزود: ما دوباره با اتهامات بی اساس روبرو هستیم. اگر کسی سعی دارد با طرح مجازات‌های یک جانبه علیه یک کشور مستقل، رهبری آن و نمایندگان دولت به بهانه همکاری با یک کشور مستقل دیگر، خود را در نزد جامعه بین المللی توجیه کند، باید از آن توضیح خواست که کدام قانون خاص قانون بین المللی یا توافق نامه یا قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل نقض شده است.
 
آمریکا در تلاش برای واقعی جلوه دادن ادعای فعال سازی مکانیسم ماشه، در دور تازه‌ای از تحریم‌ها علاوه بر افراد و نهاد‌های مرتبط با برنامه تسلیحاتی و هسته‌ای ایران، رئیس جمهور ونزوئلا را هدف قرار داد. وزیر خارجه آمریکا در ادامه با اعلام خبر تحریم رئیس جمهور ونزوئلا مدعی شد: نزدیک به دو سال مقامات فاسد در تهران برای خنثی سازی تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل با رژیم نامشروع ونزوئلا همکاری کردند.
 
پمپئو گفت نیکلاس مادورو به دلیل تقویت روابط با ایران تحت تحریم قرار می‌گیرد.
 
دولت کاراکاس اعلام کرد اقدامات واشنگتن نشان داد که آمریکا هیچ احترامی برای سازمان ملل قائل نیست و تحریم‌های جدید بدون آنکه پایه و اساسی در قوانین بین المللی داشته باشند، وضع می‌شوند. دولت ونزوئلا تاکید کرد هیچ اقدام مرعوب کننده و متکبرانه از سوی دولت آمریکا، کاراکاس را از روابط دوستانه با تهران باز نخواهد داشت.
 
دولت آمریکا از زمان پیروزی مجدد مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۸، بار‌ها به بهانه واهی حمایت از مردم ونزوئلا این کشور را تحت تحریم‌های شدید قرار داده است. تحریم‌های اقتصادی که اولین هدف آن‌ها مردم ونزوئلا هستند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی