تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حسین پور: چرا هیات رئیسه طرح سوال از رئیس جمهور را اعلام وصول نمی‌کند؟

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی خواستار حضور رئیس جمهور در جلسه علنی و توضیح در خصوص علت گرانی و مسائل اقتصادی شد.

کد خبر: ۷۲۰۱۳
۱۲:۳۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ امان الله حسین پور در تذکر شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به هیات رئیسه مجلس بیان کرد: امروز گرانی‌های لجام گسیخته در همه بخش‌ها مردم را رنج می‌دهد و اقشار مختلف مردم به ویژه قشر متوسط و ضعیف جامعه کارد به استخوانشان رسیده است.
 
وی در ادامه اظهار کرد: حدود دو ماه پیش، بیش از ۱۹۰ نماینده طرح سوال از رئیس جمهور را امضا کردند و در این مدت بار‌ها نمایندگان از هیات رئیسه خواستار اعلام وصول طرح سوال از رئیس جمهور شدند، اما هیات رئیسه این کار را انجام نمی‌دهد.
 
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه آقای رئیس جمهور جواب قانع کننده با توجه به وضعیت فعلی کشور نخواهد داشت، اما اجازه دهید تا ایشان در مجلس حضور یافته و در خصوص علت گرانی و مشکلات توضیح دهد.
 
وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: سد بیدباز اسفراین با حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان ارزش ظرفیت ذخیره ۴۸ میلیون متر مکعب آب دارد، اما اکنون تنها از ۱۱ میلیون متر مکعب ظرفیت آن استفاده می‌شود وزیر نیرو هر چه سریعتر برای رفع مشکلات پروژه اقدام کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی