تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل اعلام کرد: بستری ۲۵۹ کودک کرونایی در بابل/ابتلای ۶۰۰ نفر از کادر درمانی بابل به کرونا

سید فرزاد جلالی از میزان ابتلای بیشتر مردان نسبت بانوان در بابل خبر داد و گفت: بیشترین گروه سنی بستری و فوتی مربوط به رنج سنی بالای ۷۰ سال می‌باشد.

کد خبر: ۷۲۰۱۱
۱۲:۲۶ - ۰۲ مهر ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص توزیع نسبی گروه‌های سنی افرادی که در بابل از ابتدای اسفندماه تا پایان مرداد بستری شدند، گفت: بیشترین گروه سنی بستری، افراد بالای ۷۰ سال به بالا بودند که ۲۵ درصد از کل بیماران بستری را تشکیل داده اند و و همچنین بیشترین فوتی با آمار ۴۳ درصد از کل فوتی‌ها نیز در این گروه سنی بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۹ درصدر از بیماران بستری در گروه سنی ۶۱ تا ۷۰ سال بوده اند، بیان داشت: ۴۷ درصد بیماران بستری در بیمارستان‌های بابل را خانم‌ها و ۵۳ درصد آقایان تشکیل داده اند.
 
 جلالی ادامه داد: ۱۷ درصد از میزان بستری‌ها و ۷.۵ درصد از آمار فوتی‌ها به گروه سنی ۲۰ تا ۴۰ سال اختصاص دارد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: میزان بستری کودکان مبتلا یا مشکوک به کروناى بستری در بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا ۲۵۹ نفر بوده که این میزان ۴/۴ درصد از آمار کل بیماران بستری می‌باشد.
 
جلالی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰۰ نفر از کادر درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بابل به کرونا مبتلا شدند، گفت: تعداد بستری در موج اول از ابتدای اسفند تا پایان فروردین ۲۴۸۰ نفر و در موج دوم تعداد بستری از ابتدای تیر تا پایان مرداد ۲۲۰۰ نفر بوده است که ۷/۱۲ درصد کاهش داشته است.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی