تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - الدحیل یک؛ صدر از دست رفت

در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، بازی حساس پرسپولیس و الدحیل قطر به میدان رفته‌اند.

کد خبر: ۷۱۸۶۵
۱۸:۵۶ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - الدحیل صفر

 

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: امشب و در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه قطر، بازی پرسپولیس و الدحیل قطر در گروه C از ویژگی های خاصی برخوردار است. پرسپولیس در صورت ادامه روند پیروزی‌هایش در برابر التغاون عربستان، اگر امشب هم تیم الدحیل را شکست دهد شانس صعود خود را به مرحله بعد بسیار بالا می برد. 

سرخ‌پوشان با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، بشار رسن، سیامک نعمتی، عیسی آل کثیر، محمدحسین کنعانی زادگان، احسان پهلوان و میلاد سرلک به میدان رفته است. 

این بازی با قضاوت سریلانکایی همراه است و به نظر می‌آید تیم الدحیل با تمام قوا به میدان آمده تا 3 امتیاز این مسابقه را به دست آورد.

در همان دقایق نخست مسابقه باشگاه قطری حملات سریعی را روی دروازه پرسپولیس آغاز کرد اما پرسپولیس ابتدا بازی زا آرام کرد و از فشار حریف کاست و سپس حملات خود را به سمت دروازه حریف آغاز کرد.

پرسپولیسی‌ها تا دقیقه 25 بازی چند بار روی دروازه الدحیل خطرساز شدند و در مقابل تیم قطری نیز با بازی درگیرانه سعی کردند این حملات را خنثی کنند. حضور رامین رضائیان در الدحیل از دیگر جذابیت‌های این مسابقه است و از قضا این بازیکن با تمام وجود در برابر تیم سابقش بازی می‌کند.

برای پرسپولیسی‌ها خط حمله این تیم با هماهنگی بیشتر وحید امیری و عیسی آل‌کثیر نقطه قوت محسوب می‌شود و در الدحیل نیز نفوذها و ارسال‌های ادمیلسون و رامین رضائیان خطرساز است.

ادمیلسون چند باری توپ را به دقت به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد و مدافعان میانی این تیم یعنی کاپیتان سید جلال و شجاع خلیل‌زاده را به زحمت انداخت. در مقابل بازی‌سازی بشار رسن در پرسپولیس نیز نقطه جذاب این تیم در نیمه نخست بود.

حامد لک دروازه‌بان تازه پرسپولیس نیز همچنان به عنوان نقطه قوت این تیم ارزیابی می‌شود. لک در چند صحنه با عملکرد درست خود توانست مهاجمان الدحیل را ناکام بگذارد.

به طور کلی در نیمه نخست، دو تیم بازی متعادلی از خود نشان دادند و با توجه به احتیاطی که در هر دو تیم دیده می‌شود باید منتظر بالا رفتن هیجان در نیمه دوم بود. احتمالا در نیمه دوم الدحیل به دنبال گلزنی خواهد بود چرا که سه امتیاز این مسابقه برای آنها حیاتی است.

نیمه دوم مسابقه نیز تقریبا پایاپای آغاز شد اما الدحیل آرام آرام تسلط بیشتری بر میدان پیدا کرد. همچنان ادمیلسون و علی معز بازیکنان خطرناک تیم قطری بودند و پرسپولیس نیز گهگاه به دروازه حریف نزدیک می‌شد.

گزارش زنده؛ پرسپولیس صفر - الدحیل یک

 

دقیقه 60 بازی اما این ادمیلسون بود که گره بازی را برای تیمش باز کرد. در پی یک ارسال به موطه جریمه پرسپولیس، شجاع خلیل زاده روی ادمیلسون ناخواسته خطا کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. معز علی نیز با ضربه‌ای دقیق الدحیل را پیش انداخت.

لحظاتی بعد چیزی نمانده بود بشار رسن در جلوی دروازه الدحیل یک فرصت خوب به دست آورد که با بی‌دقتی آن را از دست داد. محمد البکری دروازه‌بان الدحیل در این صحنه ضعف خود را بیشتر نشان داد نکته‌ای که شاید در ادامه برای الدحیل دردسرساز شود.

بازی دو تیم پس از گل نخست الدحیل تفاوت چندانی نکرد و تا دقیقه 70 متعادل پیش رفت. سید جلال جسینی در این دقیقه جای خود را به امید عالشاه داد تا شاید بار هجومی سرخ‌ها بیشتر شود.

کمی بعد هم ادمیلسون از سوی مربی الدحیل تعویض شد تا تغییرات تاکتیکی تیم قطری آشکار شود. با وجود خروج هجومی‌ترین مهره الدحیل از بازی، دو تیم همچنان به صورت متعادل بازی را تا دقیقه 80 ادامه دادند. حرکات و نفوذهای پرسپولیس از جناح راست این تیم ادامه داشت تا اینکه یک ضربه کاشته در دقیقه 82 نصیب سرخ‌ها شد. ضربه خوب عالیشاه در دهانه دروازه البته بلوکه شد و در بازگشت نیز ضربه ریباند نعمتی چاره‌ساز نشد. 

لحظاتی بعد تعویض دیگری در الدحیل روی داد که بیشتر تلف کردن وقت بازی به نظر می‌رسید. دقایق برای پرسپولیس به تندی می‌گذشت در حالی که سرخ‌ها به شدت در اندیشه جبران گل خورده بودند.

در نودمین دقیقه بازی برخورد رامین رضائیان و شجاع خلیل‌زاده در کنار خط طولی تصویر جالبی بود. دوستان قدیمی این بار با دو لباس متفاوت بازی کردند و نشان دادند که دوستی و تقابل امکان‌پذیر است.

در لحظات پایانی هم تلاش‌های دو تیم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و در نهایت الدحیل قطر با تک گل معز برنده شد و سه امتیاز بسیار مهم به دست آورد. پرسپولیس صدر جدول را از دست داد و باید منتظر دیگر بازی این گروه که امشب بین الشارجه و التعاون باشد تا در دور پایانی راهی برای صعود پیدا کند. الدحیل موقتا در صدر جدول ایستاده و بازی پرسپولیس - الشارجه به عنوان آخرین مسابقه گروه C در مرحله مقدماتی حساسیت دوچندانی پیدا کرده است. 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی