تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

روسیه: برای فروش تسلیحات نظامی خود به ایران، هراسی از آمریکا نداریم

معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد این کشور ترسی از تحریم‌های آمریکا به دلیل انجام مبادلات تسلیحاتی با ایران ندارد.

کد خبر: ۷۱۸۴۵
۱۴:۵۴ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ به نقل از خبرگزاری تاس، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد مسکو هیچ هراسی از تحریم‌های احتمالی آمریکا در خصوص معاملات تسلیحاتی ایران ندارد.
 
سرگئی ریابکوف روز دوشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: ما هراسی از تحریم‌های آمریکا نداریم، ما به این (تحریم‌ها) عادت کرده‌ایم. معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد تحریم‌های آمریکا به هیچ وجه بر سیاست‌های ما تاثیری نخواهند داشت.
 
این دیپلمات ارشد روسیه، همکاری میان مسکو و تهران را دارای ابعاد چندگانه دانست و خاطرنشان کرد همکاری دفاعی میان دو کشور بسته به نیاز‌ها و تمایل متقابل دو طرف پیشرفت خواهد کرد.
 
روز یکشنبه یک مقام مسئول آمریکایی مدعی شد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا فردا، دوشنبه دستوری را صادر خواهد کرد که به موجب آن طرف‌هایی که با ایران معامله تسلیحاتی انجام دهند، تحریم خواهند شد. به گفته این مقام آمریکایی، ایران و کره شمالی همکاری در زمینه موشک‌های دور برد را آغاز کرده‌اند.
 
در حالیکه مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا بامداد یکشنبه مدعی شد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران از سر گرفته شده است، روسیه و چین طی نامه مشترکی خطاب به سازمان ملل تاکید کردند که ادعای روز یکشنبه آمریکا صحت ندارد و تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران فعال نشده است.
 
آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل نیز تاکید کرد تا زمانی که آمریکا نتواند حمایت شورای امنیت در خصوص بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران را جلب کند، وی هیچ اقدامی در این باره انجام نخواهد داد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی