تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حضور کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش اصلیِ سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محصولات فرهنگی خود را عرضه می‌کند.

کد خبر: ۷۱۸
۱۵:۲۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، بیش از ۸۷۰ عنوان کتاب‌ کانون از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ در بخش‌های مختلف این دوره از نمایشگاه برای مخاطبان عرضه می‌شود.

بر اساس این گزارش، حدود ۷۴ عنوان کتاب چاپ اول و بیش از ۳۳۸ عنوان کتاب‌های تجدید چاپی سال ۹۶ - که ۱۰ عنوان از آن به کتاب‌های بریل ویژه نابینایان اختصاص دارد - از جمله محصولات ارائه‌شده کانون در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

این کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف همچون مذهبی، شعر، داستان، علمی، کتاب کاردستی، آموزشی، رمان، و... در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

در عین حال، کانون پرورش فکری با ۵۵ لوح فشرده، ۲۳ عنوان سرگرمی‌های علمی آموزشی و... میزبان علاقه‌مندان است.

همچنین در این دوره از نمایشگاه تمامی کتاب‌های آموزشی و کمک آموزشی، نشریه‌ها و لوح‌های فشرده کانون زبان ایران به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

غرفه‌های کانون در نمایشگاه کتاب تهران در بخش‌های «کودک و نوجوان»، «ناشران عمومی» و «ناشران آموزشی»  پذیرای علاقه‌مندان است.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ به صورت رسمی کار خود را آغاز می‌کند و تا پایان روز ۲۲ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی