تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، از احداث مراکز رفاهی برای بازنشستگان تامین اجتماعی در نیمه دوم امسال خبر داد.

کد خبر: ۷۱۶۵۶
۱۳:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ عادل دهدشتی، در گفتگویی در خصوص سفر‌های بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری در حوزه رفاهی و گردشگری برنامه ریزی برای سفر‌های بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز اعتبار برای آن در نظر گرفته شد.
 
وی افزود: البته این اعتبار جدای از طرح کرامت رضوی است که بازنشستگان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و جلساتی نیز برای اجرایی شدن طرح‌ها برگزار شده است.
 
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: متأسفانه با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی منتظریم ببینم وضعیت چطور می‌شود تا ما نیز بتوانیم برنامه ریزی‌های لازم را برای سفر‌های زیارتی بازنشستگان انجام دهیم.
 
دهدشتی گفت: البته از ابتدای سال تا کنون سفر‌های بازنشستگان به مشهد مقدس تعطیل بوده است و اگر نتوانیم در نیمه دوم سال سفر‌ها را مجدداً آغاز کنیم قصد داریم چندین مرکز رفاهی برای بازنشستگان احداث کنیم و اعتباری که قرار بود برای سفر‌های بازنشستگان هزینه شود را به سمت راه اندازی مراکز رفاهی میبریم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی