تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

روز کم فروغ بورس و ریزش مجدد شاخص کل

کد خبر: ۷۱۶۴۶
۱۲:۳۸ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس: ریزش مجدد شاخص کل

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با 4 هزار و 597 واحد ریزش، باز دیگر به روند نزولی بازگشت. همچنین شاخص کل هم وزن که این روزها وضعیت بازار را بهتر منعکس می کند دو هزار و 477 واحد ریزش یه عدد 427 هزار و 724 واحد رسید.

 

امروز نمادهای فولاد، فارس، کگل و پارسان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و نمادهای شتران، وبملت و شپنا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل گذاشتند. نمادهای وبملت، فملی، فولاد، سیتا، وبصادر، وتجارت و خودرو پربازدیدترین نمادهای امروز بودند. 

 

شاخص کل فربورس نیز با 199 واحد رشد به عدد 18 هزار و 120 رسید. نمادهای دیريال بگیلان، شگویا، ذوب، آریا، دماوند و بجهرم بیشترین تاثیر را شاخص کل فرابورس داشتند و کگهر، صبا، اریا، بپاس، هرمز، شگویا و زاگرس از پر بیننده ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی