تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تنها هتل تراز معلولان کشور در مشهد در حال ساخت است

مشاور رئیس سازمان بهزیستی گفت: نخستین هتل تراز معلولان کشور که در مشهد در حال ساخت است، آذر ماه امسال در این کلانشهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۷۱۶۱۴
۰۹:۱۶ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ علی‌همت محمودنژاد مشهد افزود: پیش از این هیچ مکانی در سطح کشور به عنوان هتل تراز افراد دارای معلولیت ساخته نشده بود. 
 
وی ادامه داد: تلاش داریم این هتل که امیدواریم به عنوان الگو در دیگر نقاط کشور مورد توجه قرار گیرد، ۱۳ آذر ماه سال جاری همزمان با روز جهانی معلولان به بهره‌برداری رسد. 
 
مشاور رئیس سازمان بهزیستی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است یک هتل تراز معلولان هم در سواحل خلیح فارس برای استفاده این قشر جامعه بنا شود.
 
وی افزود: آرزوی ما در سازمان بهزیستی این است که همه هتل‌ها در سطح کشور از نظر امکانات و خدمات در سطحی قرار گیرند که برای همه معلولان قابل استفاده باشند. 
 
محمودنژاد ادامه داد: یک میلیون و ۴۷۰ هزار نفر تاکنون به عنوان شهروند معلول در سازمان بهزیستی کشور ثبت‌نام شده و خدمات مختلف اجتماعی رفاهی دریافت می‌کنند. 
 
وی همچنین به محدودیت کنونی سازمان بهزیستی در ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید اشاره و بیان کرد: گفتگو‌هایی با نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صورت گرفته تا ارائه خدمات سازمان بهزیستی به افراد معلول متوسط و خفیف نیز مورد بررسی قرار گرفته و عملی شود.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور، بهزیستی خراسان رضوی، استانداری و شهرداری منطقه ثامن مشهد امروز در جریان بازدید از روند اجرای هتل ویزه معلولان در این کلانشهر موانع موجود در مسیر استقرار هتل تراز معلولان را واقع در بلوار وحدت مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) بطور میدانی بررسی کردند.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی