تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

یک توصیه تاکتیکی به استقلال: «لطفا آلزایمر بگیرید»!

برای استقلال لیگ قهرمانان آسیا از امشب آغاز می‌شود، جایی که دو حریفش با هم بازی دارند. اینکه در تهران چه می‌گذرد نباید حواس آبی‌ها را از لیگ قهرمانان پرت کند.

کد خبر: ۷۱۵۶۴
۱۴:۱۵ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۹
یک توصیه تاکتیکی به استقلال: «لطفا آلزایمر بگیرید»!
 
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: صبح امروز سرانجام به صورت رسمی اعلام شد که پرونده بازگشت آندره استراماچونی بسته شده و آبی‌ها باید به فکر مربی دیگری برای فصل آینده خود باشند. هیاهو و سر و صدای این روز‌ها البته در تهران اتفاق افتاد و تیم فوتبال باشگاه حالا چند روزی می‌شود که در قطر به سر می‌برد و منتظر انجام نخستین بازی خود است.

در واقع باید این را به حساب خوش‌شانسی استقلال گذاشت که چند روزی دور از تهران بود و از کانون اخبار پرحاشیه و گیج‌کننده فاصله زیادی داشت. در این چند روز استقلال فرصت خوبی داشته تا با مربی خود یعنی مجید نامجو مطلق در دوحه متمرکز بر بازی خود مقابل الشرطه عراق باشد. باز هم این از خوش‌اقبالی آبی‌هاست که امروز می‌توانند نظاره‌گر بازی پلیس (الشُرطه) عراق با الاهلی عربستان باشند و با چشمان باز و اطلاعات مناسب، یکشنبه هفته آینده به مصاف تیم عراقی بروند.

طبیعتا در این شرایط، آوار دردسر‌ها و اتفاقات پیرامون استقلال بر سر مدیریت باشگاه سرازیر شده و بهتر است تیم فوتبال تمام هم و غم خود را برای ارائه یک نمایش شایسته در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذارد. اگر استقلال بتواند در شرایط سخت و پرماجرای امروز، در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه مطلوبی بگیرد و دستکم به مرحله بعدی صعود کند، معجزه «موفقیت» می‌تواند تاثیر زیادی روی تیم بگذارد و حتی سرنوشت خود را تغییر دهد. برای رسیدن به این نقطه لازم است که بازیکنان و کادر فنی تیم، روز‌های همکاری با استراماچونی و بعد از آن را به کلی فراموش کنند و فقط به بردن حریف عراقی بیاندیشند. شاید بهترین توصیه به بازیکنان این باشد که: «لطفا آلزایمر بگیرید».

در تهران البته همچنان صحبت از آلکس نوری به عنوان سرمربی خارجی و در عین حال داخلی باشگاه استقلال برای فصل آینده است، اما الزام به قرارداد ریالی می‌تواند این پروژه را نیز به شکست بکشاند. با این اوصاف شاید بد نباشد مدیران استقلال دست از عجله و شتاب برای معرفی مربی جدید بردارند و به تماشای توانایی‌های مجید نامجو مطلق بنشینند، مربی خوش‌نام و باکلاسی که بار عمده‌ای از مسائل فنی تیم را در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بر عهده داشت. حالا که اولویت مالی استقلال پرداخت بدهی‌های سنگین باشگاه به وینفرید شفر و استراماچونی و بقیه است مدیران باشگاه حداقل می‌تواند با استفاده از یک مربی خودی که سال‌های مهمی از زندگی‌اش را در استقلال گذرانده، تصمیمی استراتژیک بگیرند.

فوتبال ایران این روز‌ها نیاز مبرمی به مردان شجاع دارد که تصمیم‌های مهم و بزرگ بگیرند و موقعیت امروز را درک کنند، چه استقلال باشد، چه پرسپولیس و چه تیم ملی...
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی