تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پیشنهاد جنجالی عمران خان برای برخورد با متجاوزان جنسی

نخست وزیر پاکستان یک پیشنهاد جنجالی برای مجازات متجاوزان جنسی داده است.

کد خبر: ۷۱۵۲۹
۲۱:۲۱ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
پیشنهاد جنجالی عمران خان برای برخورد با متجاوزان جنسی
 
دیدارنیوز -  خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، عمران خان نخست وزیر پاکستان در یک مصاحبه پیشنهاد داده کسانی که به زنان و دختران تجاوز می‌کنند و کودکان را مورد آزار جنسی قرار می‌دهند، با گاز اخته شوند.

او گفت این پیشنهاد را در جلسه هیئت وزیران پاکستان نیز مطرح کرده است.

عمران خان در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی پاکستانی گفت: کسانی که زنان و کودکان را آزار می‌دهند باید در ملأ عام به دار آویخته شوند؛ اگر این کار صورت گیرد دیگر کسی دست به تجاوز نمی‌زند؛ الان شما از آمار واقعی تجاوزها در پاکستان خبر ندارید چون خیلی‌ها می‌ترسند و خجالت می‌کشند که بلایی را که بر سرشان آمده، گزارش دهند.

پیشنهادهای خان برای برخورد با متجاوزان جنسی درحالی است که در هفته‌های گذشته قتل و تجاوز به یک دختر هفت ساله پاکستان را در حیرت فرو برده است.

نخست وزیر این کشور در برنامه تلویزیونی اذعان کرد که مجازات اعدام باعث تیرگی روابط اسلام آباد با کشورهای دیگر به خصوص غربی‌ها خواهد شد.

وی به جای مجازات اعدام پیشنهاد دیگری ارائه داد و گفت به جای اعدام می‌توان آنها را با گاز اخته کرد تا دیگر قدرت تولیدمثل نداشته باشند و آینده‌ای برای آنان متصور نباشد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی