تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
در گفت‌وگو با "دیدار" مطرح شد؛

کف سازی شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار

در حال حاضر به گروه‌های بانکی، پتروشیمی، پالایشی و فلزی امید بیشتری است، البته گروه دارویی و سیمانی هم وضعیت نسبتا خوبی خواهند داشت. در کل به نظر من بازار، روز‌های بحرانی را پشت سر گذاشته و می‌توانیم به روز‌های خوب بازار امیدوار باشیم.

کد خبر: ۷۱۴۹۸
۱۴:۲۹ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹

کف سازی شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: یوسف اصلانی، تحلیلگر بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی دیدار در خصوص وضعیت بورس اوراق بهادار گفت: امروز وضعیت بازار بهتر از دیروز بود و شاخص کل، محدوده حمایتی خوبی را کف سازی کرده است. همچنین برای حمایت از بازار سرمایه، اخبار خوبی به گوش می‌رسد.


اصلانی اظهار داشت: در میان گروه‌های بورسی، گروه فلزات اساسی چه به لحاظ قیمت‌های جهانی و چه به لحاظ رشد قیمت دلار، وضعیت خوبی دارند. در گروه پالایشی، پالایشی‌هایی که نمادشان باز شدند با درصد مثبت مناسب، بازگشایی شدند و تعدیل سود‌های با اهمیتی داشتند. در خصوص سایر گروه‌ها، سیمانی‌ها و دارویی‌ها، اصلاح قابل توجهی کردند. در مجموع به نظر من بازار به استحکام رسیده است.


وی افزود: همان‌طور که پیشتر در گفت‌وگو با دیدار تاکید کرده بودم محدوده یک میلیون و ۶۵۰ الی یک میلیون و ۷۰۰ هزار، محدوده بسیار مهمی برای شاخص کل است. خوشبختانه شاخص کل توانست این محدوده را دوباره به دست بیاورد و این محدوده در حال تثبیت شدن است. در نتیجه می‌توانیم به روز‌های بهتر بازار، امیدوار باشیم.


اصلانی در پاسخ به این پرسش که آیا بازار می‌تواند مجددا سقف‌های قبلی را به دست بیاورد؟ تاکید کرد: بله، آن سناریو هنوز پا بر جا است و قطعا سقف‌های قبلی به دست می‌آید. حتی سهم‌هایی که بنیاد لازم را دارند از سقف‌های قبلی نیز عبور می‌کنند و بالاتر می‌روند.


این تحلیلگر بورس اوراق بهادار در پایان گفت: در حال حاضر به گروه‌های بانکی، پتروشیمی، پالایشی و فلزی امید بیشتری است، البته گروه دارویی و سیمانی هم وضعیت نسبتا خوبی خواهند داشت. در کل به نظر من بازار، روز‌های بحرانی را پشت سر گذاشته و می‌توانیم به روز‌های خوب بازار امیدوار باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی