تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ویدئو / شب پیروزی برای فوتبال ایران؛ سلام پرسپولیس به آسیا

شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس تهران با گل شجاع خلیل زاده از سد حریف صدرنشینش یعنی التعاون عربستان گذشت و سپاهان در اولین تجربه محرم نویدکیا به النصر دیگر تیم عربستانی باخت.

کد خبر: ۷۱۴۷۵
۱۰:۴۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
در شب کاشته رامین برای الدوحیل پرسپولیس برد سپاهان باخت
 
دیدارنیوزبابک مجیدی: شب گذشته دو نماینده ایران برابر حریفان عربستانی خود به میدان رفتند که قهرمان لیگ برتر مقابل حریف کم توان عربستانی خود به پیروزی رسید. سپاهان بعد از تغییر در کادر فنی خود مقابل النصر عربستان شکست تلخی خورد.

پرسپولیس نه چندان دلچسب با بردی دلچسب به دنبال صعود
 بعد از وقفه‌ای چندماهه در انجام مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، شب گذشته پرسپولیس تهران قهرمان چهار دوره لیگ برتر، برابر حریف نه چندان قدرتمند خود یعنی التعاون عربستان به زحمت توانست با یک گل به برتری برسد. تک گل این دیدار را شجاع خلیل زاده مدافع میانی قرمز پوشان بعد از زدن یک ضربه کرنر در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند.  
 
در شب کاشته رامین برای الدوحیل پرسپولیس برد سپاهان باخت

پرسپولیس در این دیدار تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و در غیاب مهره‌های مهمی مثل مهدی ترابی، علی علیپور و علیرضا بیرانوند، یحیی گل‌محمدی از بازیکنانی مثل حامد لک، سینا سرلک، سعید آقایی، عیسی آل کثیر و احسان پهلوان  که تازه به پرسپولیس پیوسته‌اند را در ترکیب تیم خود استفاده کرد. همین نکته یعنی هماهنگ نبودن بازیکنان جدید با ترکیب باعث شد پرسپولیس به زحمت  از سد حریف عربستانی بگذرد. البته سرخ‌ها نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشتند و خوشبختانه این اتفاق رخ داد. البته پرسپولیس در دروازه نیز بسیار خوش اقبال بود چرا که حامد لک سنگربان جدید این تیم در نیمه اول چند عکس‌العمل درخشان از خود نشان داد.  
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 

محرم، ناکام در بازگشت
سپاهان باشگاه موفق اصفهانی بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی و بازگشت محمدرضا ساکت به راس کادر مدیریتی باشگاه، محرم نویدکیا ستاره کم حاشیه و کاپیتان محبوب سپاهان را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و دیشب نخستین نمایش این مربی با ناکامی همراه بود. سپاهان نیز در ورزشگاه جاسم بن حمد مقابل النصر تیم پرقدرت عربستانی چاره‌ای جز شکست نداشت و با دو گل بازی را واگذار کرد.
 
سپاهان در این دیدار بعد از مدت‌ها از محسن مسلمان و سروش رفیعی دو هافبک طراح و خلاق سابق پرسپولیس در ترکیب خود استفاده کرد که یادآور روز‌های درخشان نه چندان دور در قرمزپوشان پایتخت بود، اما تغییر ترکیب و تاکتیک سپاهان در این بازی توسط محرم نویدکیا چندان کارساز نبود.
 
در شب کاشته رامین برای الدوحیل پرسپولیس برد سپاهان باخت

عبدالرازق حمدالله هر دو گل این مسابقه را به ثمر رساند تا وضعیت سپاهان در جدول بغرنج شود و شانس صعودش کمتر. حالا امکان بالا رفتن سپاهان از  گروه مرگ پیچیده‌تر از همیشه شده. در دیگر دیدار این گروه، السد به همراه ژاوی و سانتی کازورلا دو هافبک پیشین تیم ملی اسپانیا در دیداری جذاب مقابل العین تیم متمول امارات با تساوی پرگل ۳-۳ به یک امتیاز رسید.
 
خلاصه دو بازی را در  دو ویدیو زیر ببینید:
 
 
 
رامین در نقش مسی
رامین رضاییان دفاع راست پا و شوتزن الدحیل در اولین دیدار آسیایی خود در ترکیب این تیم قطری، درخشان ظاهر شد و در شرایطی که تیمش با یک گل پیش بود از فاصله حدودا ۲۵ متری مانند ضربات کاشته لیونل مسی یک گل زیبا به ثمر رساند و پیروزی تیمش در این دیدار را تثیبت کرد. الدحیل یکی از تیم‌های هم‌گروه پرسپولیس است که در مصاف آینده و احتمالی رامین رضاییان مقابل هم‌تیمی‌های سابق خود می‌تواند دیداری جذاب و تماشایی از کار دربیاید.
 
کاشته دیدنی رامین رضاییان را در زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی