تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

ارائه آیین‌نامه اجرایی «برند ملی گردشگری» به دولت

مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش از ارائه آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری جمهوری اسلامی ایران به هیئت دولت خبر داد و این آیین‌نامه را بالاترین سند حمایتی از برند ملی گردشگری دانست.

کد خبر: ۷۱۴۴۱
۱۵:۱۱ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ محمدرضا زاهد شفیعی بیان کرد: طی چند روز آینده آیین‌نامه اجرایی برند ملی گردشگری برای تصویب به هیئت دولت ارائه می‌شود. مقدمات اولیه انجام شده و در صورت تصویب آن، برند ملی گردشگری کشور برای اولین‌بار صاحب آیین‌نامه می‌شود.
 
او با تأکید بر اهمیت این آیین‌نامه در حمایت از برند ملی گردشگری افزود: با تصویب این سند وظایف و تعهدات سایر دستگاه‌های عضو شورای راهبردی برند ملی گردشگری در قبال ساخت، مدیریت، عرضه و ترویج مشخص می‌شود و اجماع بین‌دستگاهی برای حمایت از برند شکل می‌گیرد.
 
مدیر کل دفتر مطالعات و آموزش با اشاره به اهمیت اهدا نشان برند ملی گردشگری، ادامه داد: برند ملی گردشگری فاخرترین نشانی است که به کالا‌ها و خدمات ویژه گردشگری و کسانی که در مسیر تعالی و توسعه گردشگری تلاش می‌کنند، داده خواهد شد.
 
او تأکید کرد: با توجه به اینکه پس از سال‌ها صاحب این نشان شده‌ایم باید حمایت‌های لازم از آن صورت گیرد. اوایل هفته جاری نیز پیرامون حمایت از برند، با معاون اول رئیس‌جمهوری جلسه‌ای داشتیم و پیشنهاد‌های خود را در این خصوص مطرح شد.
 
شفیعی معرفی و اطلاع‌رسانی از طریق مبادی ورودی شهرها، حمل‌ونقل جاده‌ای، روستا‌های هدف و شهر گردشگر، اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی، پخش تیزر، تبلیغ در محیط‌های نمایشگاهی و همکاری در برگزاری نمایشگاه اختصاصی را، برخی از وظایف محول شده به سایر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها عنوان کرد.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی