تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی: نقدینگی موجود در بخش جنگل و مرتع سرمایه‌گذاری شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقدینگی موجود در جامعه می‌تواند در بخش جنگل و مرتع سرمایه‌گذاری شود و متخصصان اقتصادی باید در این موضوع ورود کنند.

کد خبر: ۷۱۲۷۵
۱۶:۰۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، کاظم خاوازی در نشست هم‌اندیشی با رئیس و مدیران سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که امروز یکشنبه در سالن جلسات این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: ما در سازمان جنگل‌ها با دو رویکرد اساسی مواجه هستیم که یک بخش مردم و یک بخش منابع طبیعی مانند آب، جنگل و ذخایر ژنتیکی است.
 
وی با بیان این که ۲۵ درصد از تنوع زیستی جهان در خاک است، اما کسی به آن توجه نمی‌کند، تأکید کرد: مردم ایران به جنگل و مرتع توجه ویژه‌ای دارند و ما باید از این ظرفیت عظیم استفاده کنیم.
 
وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به طرح‌های جنگل‌داری تصریح کرد: نقدینگی موجود در جامعه می‌تواند در بخش جنگل و مرتع سرمایه‌گذاری شود و متخصصان اقتصادی باید در این موضوع ورود کنند.
 
خاوازی افزود: ورود نقدینگی به بخش جنگل و منابع طبیعی کمک می‌کند و این سرمایه گذاری می‌تواند فراتر از گیاهان دارویی و توسعه زراعت چوب باشد.
 
وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم رفتار مسالمت‌آمیز با کشاورزان در عرصه‌های منابع طبیعی گفت: نحوه رفتار با مردم مهم است و در برخی از موارد باید در نحوه برخورد با مردم در استان‌ها تجدیدنظر و دستورالعمل‌های جدیدی در این رابطه وضع شود.
 
وی افزود: در برخورد با زارعین و باغداران که در عرصه‌های منابع طبیعی کاشت درخت انجام داده‌اند، مدارا شود.
 
خاوازی با اشاره به اهمیت توسعه زراعت چوب عنوان کرد: باید به فرهنگ سازی برای توسعه زراعت چوب توجه شود که این زراعت می‌تواند مشکل اشتغال و پوشش گیاهی را برطرف کند.
 
وزیر جهاد کشاورزی در رابطه با سند تحول بخشی بخش کشاورزی اظهار داشت: سند تحول بخش کشاورزی و منابع طبیعی در حال تدوین است و تدوین آن را شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده دارد و برای آن مجری از سوی وزارتخانه تعیین خواهد شد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی