تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مظاهریان در تشریح طرح دستیاران: فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری برای عموم شهروندان واجد شرایط

معاون شهردار تهران گفت: با اجرای طرح دستیاران، فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان شهرداری تهران نیز ایجاد می‌شود.

کد خبر: ۷۱۲۷۲
۱۷:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حامد مظاهریان با اشاره به نقش و وظایف دستیاران گفت: متصدیان شغل دستیاری در تعامل و همکاری بی‌واسطه با مدیر مافوق ضمن تحلیل و ساماندهی فرآیند تصمیم‌سازی، عهده‌دار ارائه دیدگاه‌های تخصصی برای تصمیم‌گیری، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، نظارت و مدیریت عملکرد حوزه فعالیت به‌منظور ارتقا سطح اثربخشی و تسهیل در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله به مدیر مربوطه می‌شوند.
 
وی ادامه داد: همچنین این افراد عهده‌دار پیگیری و نظارت کمی و کیفی بر اجرای تصمیمات مدیر مربوطه، تبیین تصمیمات تخصصی مقام مافوق برای واحد‌های ذی‌ربط هستند.
 
به گفته مظاهریان، این طرح بر مبنای اصل شایسته گزینی و استعدادیابی در توسعه منابع انسانی موجود گام برمی‌دارد و درواقع ایجاد فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان برای بهبود هرچه بهتر عملکرد سازمانی و درنهایت رضایت بهتر و بیشتر کارکنان و شهروندان از عملکرد شهرداری تهران است.
 
وی با اشاره به ایجاد فرصت برابر برای همه داوطلبان در اجرای این طرح، گفت: بر اساس فراخوان عمومی اعلام‌شده، تمامی مخاطبان واجد شرایط بر مبنای احراز شرایط و توانمندی‌های خود می‌توانند در فضایی برابر به رقابتی سالم بپردازند.
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه روش فراخوان عمومی و جذب نیرو بر این مبنا به اواخر دهه شصت بازمی‌گردد و پس‌ازآن در شهرداری انجام‌نشده است، افزود: این طرح یکی از افتخارات بزرگ این دوره مدیریت شهری و در راستای به‌کارگیری نیرو‌های توانمند و مستعد، محسوب خواهد شد.
 
وی، با اعلام اجرای آزمون کتبی این طرح توسط شرکت تعاونی سازمان سنجش گفت: این سازمان متولی اصلی برگزاری، آزمون‌های بزرگ و سراسری ورودی دانشگاه‌ها و تحصیلات تکمیلی است که با تعداد شرکت‌کننده بسیار بیشتری برگزار می‌شوند و در همین رابطه پیش‌بینی‌های لازم برای رعایت ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی و همچنین اخذ مجوز‌های لازم از ستاد مقابله با کرونا توسط برگزارکننده انجام‌شده و نگرانی در این خصوص وجود نخواهد داشت.
 
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: این طرح فرصتی را برای کارمندان فعلی شهرداری که فکر می‌کنند به هر دلیلی موفق نشده‌اند در جایگاه شغلی مناسب قرار گیرند، خواهد داد و باعث ترقی و رشد کارکنان توانمند و مستعد خواهد شد تا از تمامی ظرفیت همکاران در شهرداری استفاده شود.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی