تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
یک تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با دیدار:

اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی موجب بهبود بورس می شود

کد خبر: ۷۱۲۴۷
۱۴:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس:

 

دیدارنیوز - گروه اقتصادی: ریزش شاخص کل، علی رغم وعده‌های هفته پیش مسئولان مبنی بر حمایت از بازار بورس اوراق بهادار، کماکان ادامه دارد. امروز نیز شاخص کل با ۵ هزار و ۵۶۸ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن که این روز‌ها شاخص مناسب تری برای ارزیابی بازار است با ۳ هزار و ۳۸۲ واحد افت به عدد ۴۲۳ هزار و ۱۵۳ واحد کاهش پیدا کرد.


امروز نماد‌های کگل، فولاد و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و فملی، حکشتی، رمپنا و همراه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نماد‌های فملی، فولاد، وبصادر، وغدیر، خگستر، وتجارت و وبملت از پر بازدیدترین نماد‌های امروز بودند.


شاخص کل فرابورس با نزدیک به ۱۴ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۷۸۳ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های دی، ذوبف شگویا، سمگا و مادیرا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های آریا و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. نماد‌های مارون، آریا، ذوب، هرمز، شگویا، میدکو و بگیلان از پر بازدیدترین‌ها بودند.

 

محمد نوحی، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار دیدار در خصوص وضعیت امروز بورس گفت: علی رغم ریزشی که شاهد بودیم اما به نظرم بازار آماده رشد است. بسیاری از سهم ها کف سازی کرده اند یا در حال کف سازی هستند.

 

نوحی اظهار داشت: ورود مجلس به موضوع بورس و حمایت های صورت گرفته تا کنون راهگشا بوده است البته تداوم بهبود مشروط به این است که حقوقی ها به مصوبات، کاملا عمل کنند. 

 

وی تاکید کرد: به تدریج روند بهبود در بازار را شاهد خواهیم بود البته قطعا نمی توان انتظار رشد بالا و شارپ را داشت. اگر موضوع اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای پشتیبانی از بورس، درست باشد قطعا به بهبود بازار، سرعت زیادی خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی