تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
یک تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با دیدار:

اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی موجب بهبود بورس می شود

کد خبر: ۷۱۲۴۷
۱۴:۰۸ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

تابلوی بورس:

 

دیدارنیوز - گروه اقتصادی: ریزش شاخص کل، علی رغم وعده‌های هفته پیش مسئولان مبنی بر حمایت از بازار بورس اوراق بهادار، کماکان ادامه دارد. امروز نیز شاخص کل با ۵ هزار و ۵۶۸ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن که این روز‌ها شاخص مناسب تری برای ارزیابی بازار است با ۳ هزار و ۳۸۲ واحد افت به عدد ۴۲۳ هزار و ۱۵۳ واحد کاهش پیدا کرد.


امروز نماد‌های کگل، فولاد و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و فملی، حکشتی، رمپنا و همراه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. همچنین نماد‌های فملی، فولاد، وبصادر، وغدیر، خگستر، وتجارت و وبملت از پر بازدیدترین نماد‌های امروز بودند.


شاخص کل فرابورس با نزدیک به ۱۴ واحد رشد به عدد ۱۶ هزار و ۷۸۳ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های دی، ذوبف شگویا، سمگا و مادیرا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس گذاشتند و نماد‌های آریا و زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را داشتند. نماد‌های مارون، آریا، ذوب، هرمز، شگویا، میدکو و بگیلان از پر بازدیدترین‌ها بودند.

 

محمد نوحی، تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار دیدار در خصوص وضعیت امروز بورس گفت: علی رغم ریزشی که شاهد بودیم اما به نظرم بازار آماده رشد است. بسیاری از سهم ها کف سازی کرده اند یا در حال کف سازی هستند.

 

نوحی اظهار داشت: ورود مجلس به موضوع بورس و حمایت های صورت گرفته تا کنون راهگشا بوده است البته تداوم بهبود مشروط به این است که حقوقی ها به مصوبات، کاملا عمل کنند. 

 

وی تاکید کرد: به تدریج روند بهبود در بازار را شاهد خواهیم بود البته قطعا نمی توان انتظار رشد بالا و شارپ را داشت. اگر موضوع اختصاص یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی برای پشتیبانی از بورس، درست باشد قطعا به بهبود بازار، سرعت زیادی خواهد داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی