تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل شرکت‌ فرودگاه‌ها:

کاهش ۹۶ درصدی مسافران در پروازهای بین المللی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۲۷ درصد و اعزام و پذیرش مسافر نیز ۴۲ درصد کاهش یافته است.

کد خبر: ۷۱۲۳۶
۱۲:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

کاهش ۹۶ درصدی مسافران در پروازهای بین المللی

 

دیدارنیوز - سیاوش امیرمکری، درباره مقایسه شاخص‌های فرودگاهی مرداد ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته اظهار داشت: مرداد امسال در مجموع ۲۲ هزار و ۸۲۵ نشست و برخاست با جابه جایی حدود دو میلیون و ۱۹۷ مسافر و حدود ۱۶.۵ میلیون کیلوگرم بار در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت انجام شد. این در حالی است که مرداد سال گذشته ۳۱ هزار و ۳۳۵ نشست و برخاست با جابه جایی حدود سه میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر و ارسال و پذیرش بیش از ۳۳ میلیون کیلوگرم بار در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت انجام شد.


وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تاثیر منفی آن بر صنعت هوایی و فرودگاهی، تمام پرواز‌های فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ماه ۹۹ نسبت به ماه مشابه سال گذشته در نشست و برخاست ۲۷ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۴۲ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۵۰ درصد کاهش یافته است.


امیرمکری افزود: مرداد امسال نسبت به مرداد سال گذشته پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در نشست و برخاست ۲۲ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۳۶ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۴۲ درصد کاهش یافته است. همچنین پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در نشست و برخاست ۸۴ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۹۶ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۸۰ درصد کاهش یافته است.


مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در مرداد امسال حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست کل پرواز‌ها به ترتیب در ده فرودگاه مهرآباد، مشهد، شیراز، اهواز، کیش، اصفهان، بندرعباس، تبریز، خلیج فارس و یزد انجام شده است. همچنین حداقل ۸۰ درصد نشست و برخاست پرواز‌های بین‌المللی در پنج فرودگاه شیراز، لارستان، مشهد، اصفهان، بندرعباس انجام شده است.


وی ادامه داد: نحوه توزیع پرواز‌ها در ساعات شبانه روز و روز‌های هفته در مرداد ماه امسال نشان می‌دهد که اوج پرواز‌ها در ۲۴ ساعت شبانه روز، ساعت ۱۸ و در روز‌های چهارشنبه بوده است.


امیرمکری افزود: شاخص‌های فرودگاهی مرداد نسبت به تیر ماه در نشست و برخاست ۵ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۱۳ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۱۶ درصد افزایش داشته است.


امیرمکری با بیان اینکه پرواز‌های داخلی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد نسبت به تیرماه در نشست و برخاست چهار درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۱۳ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست ۱۷ درصد افزایش داشته است، افزود: پرواز‌های بین المللی فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت در مرداد ۹۹ نسبت به تیر ماه در نشست و برخاست ۸۷ درصد، در اعزام و پذیرش مسافر ۷۵ درصد و در ارسال و پذیرش بار و پست دو درصد افزایش داشته است.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی