تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

برندگان نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر معرفی می‌شوند

برندگان بخش‌های مختلف نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر فردا دوشنبه معرفی می‌شوند.

کد خبر: ۷۱۲۱۴
۱۰:۳۷ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مراسم اختتامیه و معرفی برندگان نهمین جشنواره مد و لباس فجر که به دلیل شیوع کرونا برگزاری آن به تعویق افتاده بود، با تداوم این پاندمی و عدم امکان برگزاری مراسم حضوری، فردا دوشنبه ۲۴ شهریور ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.
 
این مراسم مجازی که به صورت پادکست از طریق اینستاگرام و تلگرام منتشر می‌شود، با قرائت پیام سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور همراه است و برندگان بخش‌های مختلف جشنواره اعلام و طی روز‌های آتی جوایز آن‌ها از طریق پست ارسال خواهد شد.
 
سال گذشته آخرین روز‌های برگزاری نهمین نمایشگاه مد و لباس فجر با شیوع جهانی ویروس کرونا و دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر توقف و عدم برگزاری همه نمایشگاه‌ها و مراسم‌های تجمعی همراه بود. بر اساس همین تصمیم بود که مراسم اختتامیه نهمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار نشد.
 
در ادامه این روند، مسئولان کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به شرکت کنندگان و برگزیدگان این جشنواره پیشنهاد کردند که اسامی برندگان اعلام و اختتامیه به صورت مجازی برگزار شود، اما علاقه به حق برگزیدگان جشنواره برای حضور در مراسم اختتامیه درخور و شایسته موجب شد اختتامیه به تعویق بیفتد. اما به دلیل طولانی شدن شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مراسم اختتامیه همانند سال‌های گذشته، تصمیم بر این شد که نفرات برگزیده اعلام و جوایز از طریق پست برای منتخبان ارسال شود.
 
کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور امیدوار است با اتمام همه گیری جهانی کرونا، امکان برگزاری دهمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته فراهم شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی