تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیام تسلیتی برای درگذشت طوبی کرمانی

رئیس شورای حوزه‌های علمیه استان تهران و مؤسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در این پیام تاکید کرده است که: این استاد متعهد و انقلابی از شیفتگان حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و مدافعان آرمان‌های انقلابی امامین انقلاب و از زنان پیشکسوت در نهضت اسلامی بشمار بود.

کد خبر: ۷۱۲۰۴
۰۹:۴۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ متن پیام آیت الله رشاد بشرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون.
 
خبر رحلت بانوی فاضل و فرهیخته، خلیق و خدوم، استاد سرکار خانم دکتر طوبی کرمانی (قدّس الله سرّها) مایه‌ی تاثر و تاسف شدید این‌جانب شد. آن شخصیت پرتلاش و دردمند، در عرصه‌ی علم نافع و عمل صالح منشا آثار و خدمات ارزنده‌ی بسیاری بود. دانشگاه و حوزه، بعثه مقام معظم رهبری و مجمع جهانی تقریب بین مذاهب، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کمیسیون بانوان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای خیرین سلامت کشور، شورای سیاستگذاری زنان اهل بیت (ع)، کنفرانس‌ها و مجامع بین‌المللی، همه و همه، صحنه‌ها و سنگر‌هایی بود که این بانوی فرهنگ‌ور و فرهمند در آن‌ها در جهت توسعه‌ی معارف قرآن و ترویج تعالیم اهل‌بیت (ع)، تحکیم مبانی انقلاب و حمایت از نظام اسلامی، خدمات خالص و ماندگار فراوانی ارائه کرد. این استاد متعهد و انقلابی از شیفتگان حضرت امام خمینی (قدّس سرّه) و مدافعان آرمان‌های انقلابی امامین انقلاب و از زنان پیشکسوت در نهضت اسلامی بشمار بود.
 
این کمترین که طی سنوات متمادی وی را از نزدیک می‌شناختم، شهادت می‌دهم که او نمونه‌ی یک بانوی متقی، متعهد، فاضل و فرهیخته‌ی طراز عصر بود.
 
این­جانب از بارگاه بلند باری برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه‌ی الاهی و حشر با حضرت صدیقه‌ی طاهره (س)، و برای بازماندگان سوگوار خاصه همسر گرامی و دو فرزند بزرگوارش، صبر و اجر مسئلت دارم.
 
علی­ اکبر رشاد
 
۲۲/۶/۱۳۹۹ مطابق بیست و سوم محرم ۱۴۴۲
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی