تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تکذیب فوت ۶ نفر به علت مصرف داروی تقلبی کرونا

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با تکذیب خبر فوت ۶ تن براثر مصرف داروی تقلبی کرونا، اظهار کرد: این موضوع را باید پزشکی قانونی و مسئولان پزشکی بررسی کنند.

کد خبر: ۷۱۱۵۲
۱۲:۵۴ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۹
تکذیب فوت ۶ نفر به علت مصرف داروی تقلبی کرونا
 
دیدارنیوز - سردار محسن خانچرلی با حضور در یک برنامه تلویزیونی دراین باره اظهار کرد: ما اطلاعاتی نداریم که آیا این افراد به علت مصرف این دارو جان خود را از دست داده اند یا نه؟

وی ادامه داد: شاید این دارو اثربخشی لازم را نداشته که جان خود را از دست دادند.

خانچرلی با بیان اینکه ما اطلاعی در این رابطه نداریم، گفت: این موضوع را باید پزشکی قانونی و مسئولان پزشکی بررسی کنند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز خبری به نقل از سردار خانچرلی در پایگاه اطلاع رسانی پلیس منتشر شد که از قول فرمانده انتظامی غرب تهران از انهدام باند فروشندگان آمپول تقلبی درمان کرونا در شهریار و فوت ۶ تن به علت مصرف داروی تقلبی کرونا خبر داده بود.

پایگاه خبری پلیس اما ساعتی بعد بدون درج توضیحی، خبر را مجدد اصلاح و اعلام کرد: ۶ نفر به عنوان شاکی، مدعی فوت اقوامشان براثر مصرف این داروی تقلبی، به پلیس مراجعه کردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی