تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کشف ۳۳ دستگاه اقلام رادیویی قاچاق در مرکز پایتخت

با تلاش ماموران دایره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت ۳۳ دستگاه اقلام رادیویی قاچاق و غیر مجاز کشف شد.

کد خبر: ۷۱۰۴۷
۱۷:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ماموران معاونت نظار ت بر اماکن عمومی گزارشی را در خصوص دپو و نگهداری اقلام رادیویی قاچاق و غیر مجاز در یکی از انبار‌های ساختمانی در حوالی خیابان شریعتی دریافت کردند.
 
این گزارش حاکی از آن است، ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و تایید صحت سقم خبر، موضوع را به همراه مستندات به مرجع قضائی ارسال و پس از اخذ دستور بازرسی از محل دپوی اقلام، در هجدهم شهریور ماه به آدرس اعلامی اعزام و تعداد ۳۳ دستگاه اقلام رادیوی قاچاق و غیر مجاز از این انبار کشف کردند.
 
در ادامه این گزارش آمده است، انبار مذکور پامب و مالک اقلام رادیویی غیرمجاز دستگیر شده است. 
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده را حدود ۲میلیارد ریال براورد کرده اند و متهم پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی