تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

یونان از تلاش‌ها برای حفظ و تداوم برجام حمایت می‌کند

«نیکیتاس کاکلامانیس» نایب رئیس پارلمان یونان در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آتن بر حمایت کشورش از تلاش‌ها برای حفظ برجام تاکید کرد.

کد خبر: ۷۱۰۳۴
۱۳:۴۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ کاکلامانیس روز چهارشنبه در دیدار «احمد نادری» که در محل پارلمان یونان برگزار شد، گفت: یونان از حفظ توافقنامه برجام و ضرورت تداوم و اجرای آن به طور کامل حمایت می‌کند.
 
طرفین دراین دیدار همچنین در خصوص تحولات بین المللی، تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا علیه ملت ایران، روند تحولات مربوط به برجام و مانع تراشی و اقدامات خصمانه آمریکا علیه این توافقنامه بین المللی به رغم اجماع و تاکید جامعه جهانی مبنی بر اعتبار و ضرورت حفظ و تداوم آن، گفتگو کردند.
 
براساس این گزارش، در این دیدار آخرین تحولات مربوط به تشکیل مجالس دو کشور و مناسبات پارلمانی دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و طرفین آمادگی خود را برای گسترش روابط و تبادل هیات‌های پارلمانی و همچنین انجام گفتگو از طریق وبینار اعلام کردند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی