تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نگاهی به وضعیت نمایندگان ایران در آسیا؛ ماموریت سخت در دوحه

استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو چهار نماینده ایران خود را برای ادامه دیدارهایشان در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند.

کد خبر: ۷۱۰۱۷
۱۲:۲۴ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹
نگاهی به وضعیت نمایندگان ایران در آسیا؛ ماموریت سخت در دوحه
 
دیدارنیوز ـ گروه ورزش: شیوع ویروس کرونا، رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا را کاملا تحت تاثیر قرار داد. پس از برگزاری دو هفته از مسابقات در منطقه غرب، بازی‌ها تعطیل شد و حالا پس از یک وقفه شش ماهه ادامه رقابت‌ها به صورت متمرکز و فشرده در قطر برگزار می‌شود. تیم‌ها چهار بازی باقیمانده گروهی خود را در دوحه قطر انجام می‌دهند تا از هر گروه دو تیم راهی دور بعدی شود.
 

شروع متزلزل
نمایندگان ایران از دو بازی ابتدایی خود اندوخته خوبی جمع نکردند و کار سختی برای صعود دارند. شهرخودرو هر دو بازی خود را باخت. استقلال و پرسپولیس یک امتیاز جمع کردند. حاصل کار سپاهان هم یک برد و یک باخت سنگین بود. سابقه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان نشان می‌دهد تیم‌هایی که در دو بازی اول، کمتر از دو امتیاز جمع کردند کار سختی برای صعود داشتند و اکثرا موفق نشدند. سپاهان هم در سخت‌ترین گروه قرار دارد. هر چهار تیم ماموریت سختی پیش رو دارند به ویژه اینکه با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند.

 
رقابت با پنجره بسته
سه تیم از این چهار تیم سرمربی خود را عوض کردند. شهرخودرو، مهدی رحمتی را به عنوان سرمربی در اختیار دارد.
استقلال هم پس از باخت تلخ در فینال جام حذفی فرهاد مجیدی را از دست داد و با هدایت مجید نامجومطلق در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. دو تیم استقلال و شهرخودرو به دلیل پنجره بسته‌شان نمی‌توانند با بازیکن جدیدی در مسابقات شرکت کنند. در این میان استقلال تقریبا اکثر بازیکنان اصلی خود را حفظ کرده است و بزرگ‌ترین مشکل تیم وضعیت علی کریمی است. استقلال نمی‌تواند از خرید‌های جدیدش رشید مظاهری، احمد موسوی، متین کریم‌زاده، محمدحسین مرادمند و بابک مرادی استفاده کند. شهرخودرو هم چنین وضعیتی دارد این تیم دو بازیکن خود محمدحسین مرادمند و میلاد سرلک را هم از دست داده است. استقلال یک امتیازی دو بازی الوحده امارات دارد، یک بازی با الشرطه عراق و یک دیدار هم با الاهلی عربستان. شهرخودرو بدون امتیاز دو بازی با شباب امارات دارد، یک دیدار با الهلال و یک بازی هم با پاختاکور ازبکستان. بازی‌های شهرخودرو و استقلال از ۲۴ شهریور شروع می‌شود.

 
شروع کار محرم
سپاهان هم با تغییر سرمربی روبه‌رو شد و حالا محرم نویدکیا هدایت تیم را بر عهده دارد. اسطوره اصفهانی‌ها در اولین تجربه مربیگری باید در لیگ قهرمانان شرکت کند. سپاهان هم اکثر بازیکنان اصلی خود را حفظ کرده است و چند بازیکن جدید هم به خدمت گرفته است. دانیال اسماعیل‌فرد ومحمد نژادمهدی بازیکنان جدید سپاهان‌اند. سعید آقایی، ولادمیر کومان، علی قربانی و محمد ایران‌پوریان هم از تیم جدا شدند. سپاهان در گروه سختی قرار دارد ابتدا چهار بر صفر العین امارات را برد و سپس سه بر صفر به السد قطر باخت. این تیم در ادامه ابتدا دو بار با النصر عربستان بازی می‌کند و سپس به مصاف العین و السد می‌رود.

 
پرسپولیس بدون گلزنان همیشگی
پرسپولیس تنها تیمی است که مربی عوض نکرده است، این تیم هم، اما بدون مشکل نیست. نارضایتی بازیکنان و سرمربی از مدیریت باشگاه یکی از حاشیه‌های اصلی پرسپولیس در این روزهاست. پرسپولیس در روز‌های گذشته هفت بازیکن جدید گرفت، اما از دست دادن مهدی ترابی و علی علیپور دو ستاره هجومی تیم کار را برای یحیی گل محمدی سخت خواهد کرد. قرمز‌ها نسبت به بازی‌های قبل آسیایی علیرضا بیرانوند را هم در خدمت ندارد. کریستین اوساگونا هم از تیم جدا شد. آرمان رمضانی، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک وعیسی آل کثیر هفت بازیکن جدید پرسپولیس محسوب می‌شوند. پرسپولیس هم مثل استقلال یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و باید خیلی خوب نتیجه بگیرد تا صعود کند. قرمز‌ها دو بازی با التعاون عربستان دارند، یک دیدار با الدحیل قطر و یک بازی هم با شارجه امارات. الدحیل به تازگی رامین رضاییان را به خدمت گرفته است که تقابل او با پرسپولیس جالب خواهد بود. بازی‌های پرسپولیس و سپاهان از ۲۵ شهریور شروع می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی