تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آماری از تعداد مبتلایان به کرونا و فوت‌شدگان در ارتش

امیر مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در ارتش ۳۷ درصد کمتر از مبتلایان جمعیت کشوری است.

کد خبر: ۷۰۹۵۱
۱۴:۵۶ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹
آماری از تعداد مبتلایان به کرونا و فوت‌شدگان در ارتش
 
دیدارنیوز - امیر مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش در آئین تجلیل از مدافعان سلامت نیروی زمینی ارتش، با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) طی سخنانی اظهار داشت: اقدامات نیروی زمینی در مقابله با کرونا به میزانی زیاد است که نمی‌توان آنها را برشمرد.

وی ادامه داد: اقدامات گسترده ای توسط نیروهای مسلح و ارتش در مقابله با کرونا صورت گرفته است، مجموعه بهداشت و درمان و بخش‌هایی که درگیر مقابله با کرونا هستند افتخار دارند که اولین مجموعه‌ای بودند که در خصوص احتمال شیوع کرونا اخطار رسمی دادند، این مهم نیز به دلیل رصد لحظه‌ای شرایط در جهان است.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به تخصیص بیمارستان‌های ارتش به درمان کرونا گفت: ارتش در روزهای اول بیمارستان هاجر را به صورت کامل به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داد و بخش‌های از دیگر بیمارستان‌ها نیز به این امر اختصاص یافت.

امیر مداح گفت: مجموع مبتلایان به کرونا در ارتش ۳۷ درصد کمتر از مبتلایان جمعیت کشوری است و تنها ۲۲ فوتی داشتیم، این در حالی است که زندگی و کار در ارتش جمعی تر است، از سوی دیگر از بیماران بستری در بیمارستان‌های ارتش تنها ده درصد فوتی داشتیم که نسبت به سایر مراکز درمانی کمترین میزان است.

وی ادامه داد: مراکز آموزشی ارتش دیرتر از سایر مراکز آموزشی تعطیل و زودتر از دیگر مراکز کار خود را آغاز کردند و به خوبی توانستند کار خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در فصل پاییز شیوع آنفلوانزا و سرماخوردگی در کنار کرونا احتمال شیوع را می‌دهد گفت: ما بیش از پیش باید برای مقابله با ویروس کرونا و کاهش مبتلا آماده شویم و رعایت اصول بهداشتی تنها راه مقابله است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی