تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

استاندار تهران خبر داد»: وضعیت قرمز کرونا در استان تهران

استاندار تهران با بیان این که ۹۵ درصد مردم در مترو از ماسک استفاده می‌کنند، گفت: وضعیت کرونا در استان تهران قرمز و سینوسی است.

کد خبر: ۷۰۹۴۰
۱۳:۱۵ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه کمیته امنیتی انتظامی مدیریت کرونا در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت کرونا در استان تهران گفت: شرایط کرونا در تهران قرمز و سینوسی است.
 
وی تعداد مرگ و میز قطعی کرونا در روز سه شنبه را ۳۶ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در حقیقت تغییری در وضعیت استان تهران نداشته‌ایم.
 
استاندار تهران در خصوص وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی تهران نیز گفت: استفاده از ماسک در مترو بالای ۹۵ درصد است و شهروندان این مساله را به خوبی رعایت می‌کنند.
 
نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه کرد: با شروع پاییز و افزایش بیماری‌های تنفسی و ریوی و شیوع آنفلوآنزا این نگرانی وجود دارد که با افزایش روند بیماری کرونا و یا بستری شدگان روبرو شویم، اما با تدابیری که اتخاذ شده است و افزایش توزیع واکسن آنفلوآنزا نسبت به سال گذشته این امیدواری وجود دارد، که بتوانیم بیماری آنفلوآنزا را مدیریت کنیم.
 
محسنی بندپی گفت: امیدوراریم کرونا را نیز با رعایت پروتکل‌ها، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شست و شوی دست و جلوگیری از تجمعات غیرضرور مدیریت کنیم.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی