تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ استفاده سپاه از منور‌های مه‌شکن/ واکنش محمد خاتمی

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداشدن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

رئیس پلیس تهران بزرگ:  ۱۳۵ خانه در محله هرندی پایگاه تزریق معتادان است

سردار حسین رحیمی گفت: باید مراکز بازپروری معتادان در محلات شوش و هرندی تعطیل شود، زیرا بسیاری از معتادان برای گرفتن متادون و برخی مواد به این مراکز مراجعه کرده و این محلات را آسیب‌زا می‌کنند.

کد خبر: ۷۰۹۳۵
۱۲:۵۲ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی صبح امروز در بازدید از مناطق شوش، هرندی و مولوی اظهار کرد: در این مناطق خانه‌هایی وجود دارد که محل تزریق معتادان است؛ یکی از این‌ها خانه‌ای که اکنون ۲۰ سال فقط معتاد رفت و آمد می‌کنند و مخروبه است، اما نمی‌دانم چرا تخریب نمی‌شود؛ جالب اینجاست که در این مدت هیچ مالکی برای این مدل خانه‌ها پیدا نشده است.
 
وی افزود: بیش از ۳۰۰ هزار نفر در محلات شوش، مولوی و هرندی زندگی می‌کنند و بعد از یک سال و اندی از اجرای پاکسازی این مناطق، هنوز این دغدغه مطرح است.
 
رئیس پلیس تهران گفت: شروع پاکسازی این مناطق بعد از اینکه شخص رهبری در جلسه‌ای راجع به موضوع هرندی صحبتی کردند توسط پلیس و دستگاه‌های دیگر در هفتم بهمن سال ۹۷ شروع و تا ۱۵ روز کار پاکسازی انجام شد.
 
وی ادامه داد: بالغ بر یک سال و ۸ ماه از این طرح می‌گذرد و همه دستگاه‌ها تلاش کردند و امروز وضعیت بهتر شده و جمع شدن ما در اینجا برای تثبیت این طرح است.
 
سردار رحیمی با بیان اینکه شخص رئیس قوه قضائیه نیز دغدغه این محلات را دارد، گفت: ما به عنوان پلیس در این مدت ۹۳۷ عملیات بزرگ و کوچک از پلمب خانه قرمز تا جمع آوری معتادان و دستگیری سارقان انجام دادیم.
 
رئیس پلیس تهران افزود: هفته پیش ۲۰ نفر از اراذل و اوباش و همچنین ۲۰۰ سارق و معتاد متجاهر در محلات شوش و هرندی را گرفتیم و ۱۵۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف کردیم.
 
سردار رحیمی ادامه داد: بعد از شیوع کرونا مجبور به آزادسازی تعداد زیادی از معتادان متجاهر شدیم، اما بپذیرید که جمع‌آوری و نگهداری ۱۰ تا ۱۵ هزار معتاد متجاهر سخت است.
 
وی تاکید کرد: فضا و محیط محله‌های شوش و هرندی باید تغییر کند که در این راه، شهرداری اقدامات خوبی انجام داده، اما باید تسریع شود.
 
رحیمی اضافه کرد: باید مراکز بازپروری معتادان در محلات شوش و هرندی تعطیل شود چراکه بسیاری از معتادان برای گرفتن متادون و برخی مواد به این مراکز مراجعه می‌کند و این خود برای مردم محله اسیب زاست.
 
وی گفت: ما نمی‌گوییم که این مراکز و خوابگاه‌ها باید تعطیل شود، اما باید جابه‌جا و با بیرون شهر منتقل شود.
 
 
منبع: آنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی